×

کاهش محسوس دمای هوا در گیلان

  • کد نوشته: 12591
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۴
  • 72 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان گفت:شاهد کاهش ۴ تا ۷ درجه ای دما در جلگه و ۱۰ تا ۱۵ درجه ای دمای هوا در ارتفاعات گیلان تا ظهر دوشنبه هستیم. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی گفت:نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه سرد و بارش زا […]

    کاهش محسوس دمای هوا در گیلان
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان گفت:شاهد کاهش ۴ تا ۷ درجه ای دما در جلگه و ۱۰ تا ۱۵ درجه ای دمای هوا در ارتفاعات گیلان تا ظهر دوشنبه هستیم.
    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی گفت:نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه سرد و بارش زا به منطـقه است.
    وی ادامه داد: بر این اسـاس، شرایـط بـرای ابرناکی، بارش باران و وزش باد (بعضی نقاط شدید) و کاهش دما(۴ تا ۷ درجه در جلگه و ۱۰ تا ۱۵ درجه در ارتفاعات) تا ظهر دوشنبه مهیا است.
    غلامی اضافه کرد:بارندگی و وزش باد طی شنبه (شب) و یکشنبه از شدت بیشتری برخوردار است و طی این مدت،در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان اضافه کرد:بر این اساس با توجه به پیش بینی بارش باران وبرف(در ارتفاعات) و وزش باد،در بعضی نقاط(به ویژه نواحی مرکزی و شرقی)،آبگرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها دور از انتظار نیست.
    وی تاکید کرد:این سامانه ناپایدار قبل از ظهر دوشنبه به تدریج از منطقه خارج خواهد شد.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12591

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *