×

‍ کشف بیش از ۲۰۰هزار برگ پیش بینی فوتبال در لاهیجان

  • کد نوشته: 10060
  • ۱۳۹۵-۱۱-۰۹
  • 206 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از کشف بیش از ۲۰۰ هزار برگ پیش بینی فوتبال در این شهرستان خبر داد . به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” محمود قاسمی” با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و در […]

    ‍ کشف بیش از ۲۰۰هزار برگ پیش بینی فوتبال در لاهیجان
  • فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از کشف بیش از ۲۰۰ هزار برگ پیش بینی فوتبال در این شهرستان خبر داد .

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” محمود قاسمی” با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و در پی گزارشات مردمی در خصوص توزیع برگ توتو(پیش بینی نتایج فوتبال)در این شهرستان، پیگیری موضوع و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند،افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیر کننده موفق به دستگیری سه نفر متهم و کشف ۲۰۰ هزار برگ پیش بینی فوتبال که بصورت ماهرانه ای در زیر جعبه های خالی میوه جاسازی شده بود، شدند.

    سرهنگ قاسمی در پایان با اشاره به اینکه متهمان این پرونده ۳۹،۴۰ و ۴۴ ساله بوده که با تشکیل پروند به مراجع قضائی معرفی شدند،بیان داشت: مردم با مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا مراتب را با تلفن ۱۱۰ به پلیبس اعلام تا اقدامات پلیس در اسرع وقت در جهت بررسی موضوع صورت پذیرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10060

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *