×

بیانیه مجمع نمایندگان استان گیلان به مناسبت ۱۶ آذر ماه روز دانشجو

  • کد نوشته: 26007
  • ۱۳۹۶-۰۹-۱۶
  • 64 بازدید
  • ۰
  • عقلانیت و نشاط، سیاسی بودن، مطالبه گری، نقد منصفانه، کارشناسانه، عدالت خواهی، فساد ستیزی، ایجاد روحیه امید و مبارزه با یاس از دیگر مولفه‌هایی است که پرچمداران جنبش دانشجویی باید به دوش بکشند تا پیشرفت عادلانه کشور را به همراه داشته باشد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت فرارسیدن […]

    بیانیه مجمع نمایندگان استان گیلان به مناسبت ۱۶ آذر ماه روز دانشجو
  • عقلانیت و نشاط، سیاسی بودن، مطالبه گری، نقد منصفانه، کارشناسانه، عدالت خواهی، فساد ستیزی، ایجاد روحیه امید و مبارزه با یاس از دیگر مولفه‌هایی است که پرچمداران جنبش دانشجویی باید به دوش بکشند تا پیشرفت عادلانه کشور را به همراه داشته باشد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت فرارسیدن ۱۶ آذر، روز دانشجو بیانیه‌ای صادر کرد.

    متن این بیانیه به شرح زیر است:

    ۱۶ آذر یادآور آزادی خواهی و استکبار ستیزی دانشجویان متعهدی است که یکی از صفحات مهم تاریخ ایران اسلامی را با خون پاک خویش رنگین کردند و این روز را برای همیشه به نماد آرمان خواهی عالمانه و هدف گذاری متعهدانه سیاسی و اجتماعی تبدیل کردند.

    عقلانیت و نشاط، سیاسی بودن، مطالبه گری، نقد منصفانه، کارشناسانه، عدالت خواهی، فساد ستیزی، ایجاد روحیه امید و مبارزه با یاس از دیگر مولفه‌هایی است که پرچمداران جنبش دانشجویی باید به دوش بکشند تا پس از تبدیل شدن آن به گفتمان معقول و مقبول عموم دانشجویان و به تبع هدایت و پویایی مسئولان از یک سو، پیشرفت عادلانه کشور را از سوی دیگر به همراه داشته باشد.

    دانشجویان عزیز باید با درک شرایط روز و موضع گیری صحیح و به جا همچنان نقش خود را در عرصه‌های مختلف ایفا کرده و صمن توجه به وظایف اجتماعی، از تعلیم، تحصیل، پژوهش و پیمودن پله‌های ترقی باز نمانند و به بدخواهان اجازه ندهند جنبش دانشجویی را از مسیر اصلی خود منحرف کنند.

    استان گیلان به عنوان یک قطب مهم دانشگاهی همواره نقش موثری در تحولات علمی کشور داشته و اکنون نیز این نقش باید به خوبی تداوم پیدا کند و مسئولان نیز باید با فراهم کردن شرایط مناسب برای استفاده از توانمندی دانشجویان بکوشند تا هر چه بیشتر از توانایی این قشر بهره گرفته شود.

    ما نمایندگان مردم فرهیخته گیلان در مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تبریک و بزرگداشت این روز خجسته یاد و خاطره همه شهدای دانشجو و دانشگاه و شهدای هسته‌ای کشور را گرامی میداریم و برای همه دانشجویان و دانشگاهیان که با تلاش و مجاهدت خود در عرصه‌های جهانی تولید علم، اعتلاو اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به ارمغان آورده‌اند، آرزوی موفقیت روز افزون در عرصه علم و ادب و ایمان داریم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26007

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *