×

جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد: کشف بیش از ۱۹۰۰ فقره پرونده سرقت در گیلان

  • کد نوشته: 95061
  • ۱۴۰۲-۰۹-۰۱
  • 84 بازدید
  • ۰
  • جانشین فرمانده انتظامی گیلان از اجرای ۳۳ مرحله طرح عملیاتی مبارزه با سرقت طی ۶ ماه گذشته در استان خبر داد و گفت: در این راستا هزار و ۹۸۶ فقره پرونده سرقت کشف شده است. به گزارش گیل و دیلم ، سردار حسین حسن‌پور امروز پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و […]

    جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد: کشف بیش از ۱۹۰۰ فقره پرونده سرقت در گیلان
  • جانشین فرمانده انتظامی گیلان از اجرای ۳۳ مرحله طرح عملیاتی مبارزه با سرقت طی ۶ ماه گذشته در استان خبر داد و گفت: در این راستا هزار و ۹۸۶ فقره پرونده سرقت کشف شده است.

    به گزارش گیل و دیلم ، سردار حسین حسن‌پور امروز پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم عنوان و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه‌وتحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به‌خصوص سارقان ناامن کرد.

    وی در ادامه با بیان اینکه طی ۶ ماه گذشته ۳۳ مرحله انواع طرح عملیاتی مبارزه با سرقت توسط پلیس آگاهی در سطح استان گیلان اجرا شده است، افزود: در این راستا هزار و ۸۱۶ سارق و ۱۶۷ مالخر نیز دستگیر شدند.

    جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: بر اساس تحقیقات صورت‌گرفته هزار و ۹۸۶ فقره انواع پرونده سرقت کشف و افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

    این مقام انتظامی در پایان عدم رعایت نکات حفاظتی را مهم‌ترین عامل سوءاستفاده سارقان بیان و خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به‌خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی به جد دنبال می‌شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=95061

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *