×

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان:
حضور گسترده مردم در انتخابات نشانه اعتقاد و اعتماد آنها به نظام جمهوری اسلامی است

  • کد نوشته: 97933
  • ۱۴۰۲-۱۱-۱۰
  • 55 بازدید
  • ۰
  • حسین شریعتمداری نوشت: حضور گسترده مردم در انتخابات نشانه اعتقاد و اعتماد آنها به نظام حاکم است و این، همان رخدادی است که ماشین تبلیغاتی و توهم‌پراکنی دشمن علیه مقبولیت نظام را ناکارآمد و فلج می‌کند....
    حضور گسترده مردم در انتخابات نشانه اعتقاد و اعتماد آنها به نظام جمهوری اسلامی است
  • به گزارش گیل و دیلم ،حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان به این سوال پاسخ داد که «چرا دشمن از انتخابات وحشت‌زده است؟»

    حضور گسترده مردم در انتخابات نشانه اعتقاد و اعتماد آنها به نظام حاکم است و این، همان رخدادی است که ماشین تبلیغاتی و توهم‌پراکنی دشمن علیه مقبولیت نظام را ناکارآمد و فلج می‌کند.

    این که در انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان چه کسانی انتخاب شده و بر کرسی‌های تصمیم‌گیری و سیاست‌پردازی نظام بنشینند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ولی حضور گسترده مردم در انتخابات نقش ویژه و کاربردی نه فقط حیاتی، بلکه از جهاتی حیاتی‌تر دارد چرا؟! برای آن‌که توطئه دشمنان خارجی و دنباله‌های داخلی آنها علیه مردمی بودن نظام را خنثی کرده و بر باد می‌دهد.

    نگاهی به تبلیغات و تحرکات پر دامنه و فراگیر و بی‌امان دشمنان علیه حضور مردم در انتخابات بیندازید! چرا تا این اندازه از حضور و شرکت مردم در انتخابات-صرفنظر از این که چه کسانی انتخاب می‌شوند- به وحشت افتاده است؟!

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=97933

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *