×

خانه مطبوعات لاهیجان از خبرنگاران این شهر تجلیل کرد

  • کد نوشته: 80506
  • ۱۴۰۱-۰۵-۲۵
  • 80 بازدید
  • ۰
  • به همت خانه مطبوعات لاهیجان از فعالان حوزه رسانه این شهر با حضور میلاد ابراهیمی مدیر خانه مطبوعات گیلان تجلیل به عمل آمد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ؛ به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار مراسم تجلیلی توسط خانه مطبوعات لاهیجان با حضور میلاد ابراهیمی […]

    خانه مطبوعات لاهیجان از خبرنگاران این شهر تجلیل کرد
  • به همت خانه مطبوعات لاهیجان از فعالان حوزه رسانه این شهر با حضور میلاد ابراهیمی مدیر خانه مطبوعات گیلان تجلیل به عمل آمد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ؛ به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار مراسم تجلیلی توسط خانه مطبوعات لاهیجان با حضور میلاد ابراهیمی مدیر خانه مطبوعات گیلان ، نگار نادری رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان ، علی علی پور نماینده خانه مطبوعات در لاهیجان و جمعی از اعضای خانه مطبوعات لاهیجان در روز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شد.

    در ابتدای این مراسم علی علی پور نیاول یکی از اهداف خانه مطبوعات لاهیجان را قانونمند کردن فعالین حوزه رسانه عنوان کرد و افزود: بنا داریم افراد واجد شرایط را هدایت کنیم تا عضو خانه مطبوعات استان شوند تا از این طریق ضمن بررسی و پیگیری مشکلات این حوزه، بتوانیم کمکی به این عزیزان کرده باشیم.

    در ادامه نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ضمن ابراز خرسندی از این گردهمایی و تبریک روز خبرنگار گفت : یکی از برنامه های من از ابتدای ورودم ، ایجاد اتحاد و همدلی بین آنان بوده،اگرچه تا کنون فراز و فروهایی زیادی داشته است.

    وی در ادامه برگزاری نشستهای ماهانه؛ تجلیل از پیشکسوتان رسانه در سالهای اخیر ، نشست با بسیج رسانه ، واکسیناسیون خبرنگاران و … را از اقدامات این اداره برشمرد و گفت در کنار برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و خانه مطبوعات ،اداره لاهیجان نیز سعی کرده تا بستر را برای فعالیت رسانه و اگاهی به حقوق رسانه ها را فراهم نماید و در این زمینه از خبرنگاران خواست که پیگیر مزایایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اهالی رسانه در نظر گرفته ، باشند و از آن بهره مند شوند.

    وی در پایان صحبتهای خود از میلاد ابراهیمی مدیر خانه مطبوعات گیلان جهت حضورش در این مراسم تشکر کرد و برای اهالی رسانه آرزوی بهروزی نمود.

    میلاد ابراهیمی مدیر خانه مطبوعات گیلان در ابتدای سخنان خود روز خبرنگار را تبریک گفت و افزود: اهالی رسانه با اتحاد و انسجام می توانند گامهای بزرگ و موثری بردارند . اگر قرار است شاهد توسعه در سطح استان باشیم ، یک ضلع آن رسانه است و اگر این اتحاد وجود نداشته باشد آن توسعه به درستی صورت نخواهد گرفت. اگر بتوانیم با هر نگاه و عقیده ای ، اتحاد داشته باشیم و سر منافع مشترک با هم باشیم موفق خواهیم شد.

    وی در ادامه گزارشی از عملکرد خانه مطبوعات گیلان ارائه داد و افزود: پیشکسوتان چراغ خانه مطبوعات هستند و نباید از ظرفیت انان غافل شویم و می بایست از تجربیاتشان استفاده کنیم به همین مناسبت دوره ی تجربه نگاری رسانه را در روز چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ در رشت برگزار خواهیم کرد .

    ابراهیمی با اشاره به اینکه شهرستان لاهیجان یکی از مراکز قوی در حوزه ی رسانه و خبر در سطح استان است اعلام امادگی کرد تا دوره های آموزشی برای علاقمندان در شهرستان لاهیجان برگزار گردد.

    در ادامه خبرنگاران حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات و مشکلات خود پرداختند و رئیس خانه مطبوعات گیلان ضمن پاسخگویی ، به ارائه راهکارهای لازم پرداخت.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=80506

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *