×

روزنامه اطلاعات: کاری به دعوای عمر و زید یا منظور و همتی نداریم؛‌ رئیسی صادقانه و شفاف به مردم بگوید برای کسری بودجه می‌خواهد چه کند؟

  • کد نوشته: 94238
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۹
  • 93 بازدید
  • ۰
  • روزنامه اطلاعات نوشت: کاری به دعوای حیدری نعمتی یا عمر و زید یا منظور و همتی و… نداریم. مقامات دولت بویژه مقامات اقتصادی دولت، صادقانه و شفاف به مردم بگویند که نقشه‌ای آسیب‌زا برای آخر سال و یا در سال آینده و پس از انتخابات ندارند. روزنامه اطلاعات از دولت خواسته صادقانه به مردم درباره […]

    روزنامه اطلاعات: کاری به دعوای عمر و زید یا منظور و همتی نداریم؛‌ رئیسی صادقانه و شفاف به مردم بگوید برای کسری بودجه می‌خواهد چه کند؟
  • روزنامه اطلاعات نوشت: کاری به دعوای حیدری نعمتی یا عمر و زید یا منظور و همتی و… نداریم. مقامات دولت بویژه مقامات اقتصادی دولت، صادقانه و شفاف به مردم بگویند که نقشه‌ای آسیب‌زا برای آخر سال و یا در سال آینده و پس از انتخابات ندارند.

    روزنامه اطلاعات از دولت خواسته صادقانه به مردم درباره محل تامین کسری بودجه توضیح دهد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از اطلاعات، کاری به دعوای حیدری نعمتی یا عمر و زید یا منظور و همتی و… نداریم. به یک دغدغه مردمی که در افواه و در فضای کسب و کار و نزد مردم عادی بسیار رایج است پایان دهیم و آن هم این که مقامات دولت بویژه مقامات اقتصادی دولت، صادقانه و شفاف به مردم بگویند که نقشه‌ای آسیب‌زا برای آخر سال و یا در سال آینده و پس از انتخابات ندارند. خیلی روشن توضیح دهند که سرکوب فعلی و البته غیرمنطقی قیمت ارز، دستوری و موقتی نیست و در سال آتی و مبتنی بر واقعیت‌های شرایط اقتصادی کشور فنر آن در نمی‌رود.

    این روزنامه افزوده است: بسیار صادقانه شرایط درآمدی و وضع فروش نفت و محل‌های تامین کسری بودجه را توضیح دهند و در یک کلام برنامه‌های خود را برای ساماندهی اقتصاد کشور و مقابله با سونامی تورمی احتمالی به روشنی و علمی و باورپذیر برای مردم بازگو کنند تا مردم هم قانع و امیدوار شوند که کار دولت انتقال بحران از حال به آینده و رفع موقتی بحران به امید معجزات آینده نیست. این حق مردم است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=94238

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *