×

روزنامه جوان: مسمومیت‌ها بهانه‌ای برای «اغتشاش» و «رقص مشترک شغال‌ها با گرگ»هاست!

  • کد نوشته: 86988
  • ۱۴۰۱-۱۲-۱۶
  • 68 بازدید
  • ۰
  • روزنامه جوان نوشت: همان‌گونه در معرکه‌گردانی اغتشاشات شاهد حمایت آشکار بیگانگان از اغتشاشگران غربی بودیم که به بهانه مرگ مهسا به همنوایی رسیده بودند، این بار هم سلامت جسمی و روانی دختران معصوم دانش‌آموز، بهانه رقص مشترک شغال‌ها با گرگ‌ها شده است. به گزارش گیل و دیلم ، روزنامه جوان مسمومیت دانش‌آموزان دختر در مدارس […]

    روزنامه جوان: مسمومیت‌ها بهانه‌ای برای «اغتشاش» و «رقص مشترک شغال‌ها با گرگ»هاست!
  • روزنامه جوان نوشت: همان‌گونه در معرکه‌گردانی اغتشاشات شاهد حمایت آشکار بیگانگان از اغتشاشگران غربی بودیم که به بهانه مرگ مهسا به همنوایی رسیده بودند، این بار هم سلامت جسمی و روانی دختران معصوم دانش‌آموز، بهانه رقص مشترک شغال‌ها با گرگ‌ها شده است.

    به گزارش گیل و دیلم ، روزنامه جوان مسمومیت دانش‌آموزان دختر در مدارس را «بهانه»‌ای برای «اغتشاش» خوانده و آن را «رقص مشترک شغال‌ها با گرگ‌ها» توصیف کرده است!

    به گزارش جوان، بی‌تردید، عدم تمرکز مسئولان مرتبط با این مسئله در شناسایی و کشف عوامل جنایتکار این رفتار بزدلانه و کثیف که سلامت جسمی و روحی دانش‌آموزان و آرامش جامعه را برهم زده، غفلت و ضعفی آشکار و غیرقابل اغماض است که حتماً باید جبران شود، اما اتهام‌زنی بدون سند به نظام و نیرو‌های مذهبی و هراس‌افکنی و التهاب‌آفرینی به بهانه این موضوع، از سوی برخی عناصر و گروه‌های فرصت‌طلب و آوازه‌گر هم نوعی همنوایی و کمک به تروریست‌ها و جنایتکاران دست‌اندرکار این ظلم و ستم آشکار به شمار می‌آید. تروریست‌هایی که با هدف قرار دادن امنیت و آرامش روانی جامعه و متهم‌سازی نظام می‌خواهند شکست در تداوم‌بخشی به اغتشاشات، و سیلی خوردن از ملت بزرگ ایران در ۲۲ بهمن را جبران نمایند.

    این روزنامه در ادامه نوشته است: همان‌گونه که پیش از این هم، در معرکه‌گردانی اغتشاشات شاهد حمایت آشکار بیگانگان از اغتشاشگران و یکه‌تازی و جولان عناصر برانداز و گروهک‌های تجزیه‌طلب در محافل سیاسی کشور‌های غربی بودیم که به بهانه مرگ مهسا به همنوایی رسیده بودند، این بار هم سلامت جسمی و روانی دختران معصوم دانش‌آموز، بهانه رقص مشترک شغال‌ها با گرگ‌ها شده است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=86988

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *