×

سوال روزنامه اطلاعات از گوینده «گدابازی درنیاورید»: ته‌دیگ نصیب مردم شود و سردیگ چرب نصیب مجری، باز هم گدابازی درنیاوریم؟

  • کد نوشته: 88874
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۲
  • 113 بازدید
  • ۰
  • روزنامه اطلاعات نوشت: حال اگر این برنج، ته‌دیگش نصیب بسیاری از مردم شد و سرِ دیگش با روغن مرغوب در صندوق عقب شاسی‌بلند راهی خانه‌ی قانون‌گذار و مجری، بازهم باید ما را به گدابازیمان سرزنش کنند؟ روزنامه اطلاعات به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس که گفته بود در داستان شاسی‌بلندها «گدابازی» درنیاورید واکنش نشان داده […]

    سوال روزنامه اطلاعات از گوینده «گدابازی درنیاورید»: ته‌دیگ نصیب مردم شود و سردیگ چرب نصیب مجری، باز هم گدابازی درنیاوریم؟
  • روزنامه اطلاعات نوشت: حال اگر این برنج، ته‌دیگش نصیب بسیاری از مردم شد و سرِ دیگش با روغن مرغوب در صندوق عقب شاسی‌بلند راهی خانه‌ی قانون‌گذار و مجری، بازهم باید ما را به گدابازیمان سرزنش کنند؟

    روزنامه اطلاعات به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس که گفته بود در داستان شاسی‌بلندها «گدابازی» درنیاورید واکنش نشان داده است.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از اطلاعات، گفته‌شد (قریب به‌مضمون): داستان شاسی‌بلندها را با بلندنظری بنگرید و گدابازی درنیاورید و همچون برنج و روغنی ببینید که فصل به فصل در ادارات توزیع می‌شود! سلّمنا ! مردم باید نظربلند شوند، نیز نباید محتاج توزیع برنج و روغن اداره‌جاتی بمانند و خود با عزت نفس از انواع مایع و جامد و ایرانی و پاکستانی و دُم‌سیاه و غیره از مراکز خرید برای ارزاقشان تهیه کنند؛ حال اگر این برنج، ته‌دیگش نصیب بسیاری از مردم شد و سرِ دیگش با روغن مرغوب در صندوق عقب شاسی‌بلند راهی خانه‌ی قانون‌گذار و مجری، بازهم باید ما را به گدابازیمان سرزنش کنند؟

    این روزنامه در ادامه نوشته است: زمان کفایت این‌گونه رفتارهای ناخوشایند- بخوانید مشمئزکننده و مبتذل- کی سر می‌رسد؟ فاصله میان شعارهای اتتخاباتی و نطق‌های آرمانی با اقدام و عملِ مردم‌گرایی کی پر می‌شود؟ نگاه بچه‌های خانواده‌های متوسط به پایین جامعه، به خودروهای چندصدمیلیونی- میلیاردیش پیش‌کش آقایان!- تا کی باید در خیابان‌ها به حسرت بچرخد؛ آنگاه ردیف ردیف خودروی کوتاه و بلند، سهمیه‌ی رانتی صاحبانِ مناصب گردد؟ آقایان اگر قید حیثیت و آبروی شخصیشان را -قربهً الی‌الله- زده‌اند، ملاحظه‌ی آبرو و جایگاهی را بکنند که هر چهارسال یک بار برایش سر و دست می‌شکنند؛ به خصوص که چند روز پیش مقدمات اجرایی انتخابات بعدی از سوی وزارت کشور کلید خورد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=88874

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *