×

فرماندار رودسر مطرح کرد: وضعیت مطلوب شهرستان رودسر به لحاظ آموزشی و پرورشی

  • کد نوشته: 9403
  • ۱۳۹۵-۱۰-۲۷
  • 167 بازدید
  • ۰
  • فرماندار رودسر برگزاری جلسات و نشست‌های استانی آموزش و پرورش در شهرستان‌ها را گامی مهم و موثر برای ارتقاء سطح علمی و آموزشی شهرستان عنوان کرد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، امیر جانبازی رودسری با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام از ایشان به عنوان شخصیتی مجاهد، تأثیرگذار و […]

    فرماندار رودسر مطرح کرد: وضعیت مطلوب شهرستان رودسر به لحاظ آموزشی و پرورشی
  • فرماندار رودسر برگزاری جلسات و نشست‌های استانی آموزش و پرورش در شهرستان‌ها را گامی مهم و موثر برای ارتقاء سطح علمی و آموزشی شهرستان عنوان کرد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، امیر جانبازی رودسری با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام از ایشان به عنوان شخصیتی مجاهد، تأثیرگذار و اعتدال‌گرا یاد کرد که نقش بسزا و ارزنده ای در راه توسعه و اعتلای دین، انقلاب و نظام داشتند و خدمات ماندگاری از خود برجای گذاشتند و هیچگاه ملت خدمات ارزنده ایشان را از یاد نخواهد برد.

    وی با اشاره به روند توسعه و ارتقاء سطح آموزش و پرورش در شهرستان گفت : وضعیت آموزشی و پرورشی این شهرستان بسیار مطلوب و مثبت می باشد این شهرستان از حیث کسب رتبه در شاخص‌های مختلف جایگاه ویژه و ارزنده ای را در سطح استان به خود اختصاص داده است و این وضعیت باید تا رسیدن به نقطه مطلوب تر استمرار داشته باشد.

    جانبازی رودسری برگزاری جلسات و نشستهای استانی آموزش و پرورش در شهرستانها را گامی مهم و موثر برای ارتقاء سطح علمی و آموزشی شهرستان عنوان نمود و این امر را نوید بخش دستیابی به دستاوردهای بیشتر در زمینه آموزش و پرورش در منطقه دانست.

    وی همچنین بر لزوم رسیدگی جدی به وضعیت امور اردوگاه تربیتی و پرورشی رودسر و بر طرف کردن کاستی ها و کمبودهای آن تأکید نمود .

    فرماندار رودسر به بحث آنفولانزای فوق حاد پرندگان اشاره نمود و گفت : با اقدامات پیشگیرانه توسط دامپزشکی و شبکه بهداشت هیچ موردی از آنفولانزای فوق حاد پرندگان در شهرستان مشاهده نشده است و تلاش شبانه روزی مجموعه شهرستان درخصوص اقدامات پیشگیرانه بسیار خوب و موثر بوده است .

    وی یاد آور شد: سیاست های آموزش و پرورش باید به شکل مدون و هدفمند اجرایی و عملیاتی شود هر گونه رویکرد سلیقه ای و شخصی در این زمینه توجیه پذیر نیست و همه مدیران مدارس در سطح شهرستان باید براساس دستوالعمل های ابلاغی آموزش و پرورش فعالیت کند.

    وی به نزدیک شدن به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری جشن های دهه فجر در سطح شهرستان اشاره نمود و افزود: انقلاب اسلامی برخواسته از مردم است و همه جشنهای دهه فجر به صورت مردمی برگزار شود و در سطح مدارس هم این جشنها با حضور اولیاء دانش‌آموزان و مسئولان شهرستان برگزار شود.

    فرماندار شهرستان رودسر خاطر نشان کرد: باید پیگیر امور مربوط به بیسوادی در شهرستان باشیم و به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا برای شهرستانی که بیسواد ندارد حجم بیسوادی از سوی استان درنظر گرفته نشود./ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9403

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *