×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد ؛
ورود حدود ۸۰۰ هزار خودرو به گیلان/ صدور ۴۱ هزار بلیط مسافربری به مقصد این استان

  • کد نوشته: 100080
  • ۱۴۰۳-۰۱-۰۵
  • 22 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: طی ۱۰ روز گذشته، تعداد ۷۹۱ هزار و ۴۷۸ وسیله نقلیه وارد استان گیلان و ۵۵۷ هزار و ۹۲ وسیله نقلیه از استان خارج شده است....
    ورود حدود ۸۰۰ هزار خودرو به گیلان/ صدور ۴۱ هزار بلیط مسافربری به مقصد این استان
  • به گزارش گیل و دیلم ، غلامعلی نیک فهم در گفت وگویی، با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان گیلان در طرح نوروزی، اظهار کرد: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ لغایت ۴ فروردین ماه ۱۴۰۳، تعداد ۷۹۱ هزار و ۴۷۸ وسیله نقلیه وارد استان گیلان شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد کاهش در ورود را نشان می دهد.

    وی همچنین از خروج تعداد ۵۵۷ هزار و ۹۲ وسیله نقلیه از استان در بازه مذکور خبر داد و تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۲ درصد کاهش در خروج از استان داشته‌ایم.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی، بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین – رشت با ۴۰۵ هزار و ۴۴۱ وسیله نقلیه بوده است، تصریح کرد: محور رامسر – چابکسر نیز با ۲۳۲ هزار و ۸۵۷ وسیله نقلیه، دومین محور ورودی پرتردد استان بوده است.

    نیک فهم بیشترین میزان خروجی استان را نیز محور چابکسر – رامسر با تردد ۲۲۲ هزار و ۱۷۵ وسیله نقلیه دانست و بیان کرد: از ابتدای طرح نوروزی، متوسط تردد در محورهای مواصلاتی استان ۶۷۲ وسیله نقلیه در ساعت بوده؛ اوج تردد در محورهای استان نیز در روز جمعه، ۳ فروردین ماه با متوسط تردد ۷۷۸ وسیله نقلیه در ساعت به ثبت رسیده است.

    وی اضافه کرد: همچنین بیشترین میزان تردد در محورهای ارتباطی داخلی استان، مربوط به محور امامزاده هاشم – تقاطع سراوان با متوسط تردد روزانه ۵۶ هزار و ۷۱۶ وسیله نقلیه در روز و پس از آن محور لاهیجان – لنگرود با متوسط تردد روزانه ۴۷ هزار و ۸۱ وسیله نقلیه در روز است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در ادامه از صدور بیش از ۴۱ هزار فقره بلیط مسافربری توسط شرکت های حمل و نقل مسافر از استان های دیگر برای مقصد استان گیلان از ابتدای شروع طرح نوروزی تا روز گذشته خبر داد و گفت: هموطنان عزیز به مقصد استان گیلان عزیمت کرده اند.

    وی تعداد بلیط های صادر شده برای مسافرت‌های برون شهری استانی را تعداد ۱۸ هزار و ۱۸۸ فقره دانست که توسط شرکت های حمل و نقل مسافر اتوبوس، کرایه های سواری و مینی بوس صادر شده است.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=100080

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *