×

تا صبح دوم فروردین ماه ؛
۴۷۷ هزار خودرو به گیلان وارد شده‌اند / گره ترافیکی نداریم

  • کد نوشته: 99974
  • ۱۴۰۳-۰۱-۰۲
  • 20 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه از آغاز اجرای طرح نوروزی (۲۴ اسفند ماه) تا صبح امروز، دوم فروردین‌ ماه ۴۷۷ هزار خودرو به استان وارد شده‌اند، گفت: اکنون تردد در محورهای مواصلاتی استان روان گزارش شده است و گره ترافیکی نداریم.....
    ۴۷۷ هزار خودرو به گیلان وارد شده‌اند / گره ترافیکی نداریم
  • به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ جاور صفاری امروز (دوم فروردین‌ ماه) در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به تردد روان در محورهای مواصلاتی گیلان، اظهار کرد: ۲۹ اسفند ماه ۹۵ هزار خودرو به استان وارد شدند که بیشترین تعداد بود.

    وی با بیان اینکه در مدت اجرای طرح نوروزی تا کنون حوادث ترافیکی منجربه فوت در استان نداشتیم، گفت: دو نفر از هموطنان‌ که از عابران پیاده بودند براثر برخورد با وسایل نقلیه، جان خود را از دست دادند.

    صفاری با بیان اینکه ۳۵ درصد دلایل حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی استان براثر بی‌توجهی به جلو و سرعت‌های غیرمتعارف بوده است، ادامه داد: با توجه مساعد شدن شرایط جوی پیش‌بینی می‌شود حجم ورود مهمانان نوروزی به استان افزایش یابد. بنابراین تقاضا می‌کنیم مسافران و رانندگانی که استان گیلان را به‌عنوان مقصد سفرها انتخاب می‌کنند، برای تردد ایمن در محورهای مواصلاتی از رفتارهای پرخطر به‌ویژه سبقت‌های غیرمجاز اجتناب و از رانندگی در حال خستگی و خواب‌آلودگی اجتناب کنند.

    رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به بارش باران در برخی محورهای استان، تاکید کرد: هنگام بارش باران احتمال آب‌گرفتگی در معابر برون‌شهری و روستایی و مسیرهای کوهستانی وجود دارد و این امر باعث لغزنده شدن جاده‌ها می‌شود و سطح اصطکاک لاستیک با آسفالت را به حداقل کاهش می‌دهد. بنابراین رانندگانی که قصد سفر در مسیرهای مواصلاتی استان گیلان را دارند قبل از حرکت از وضعیت راه‌های ارتباطی مطلع شوند و حتی‌المقدور از ترددهای غیرضروری در جاده‌ها خودداری کنند.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=99974

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *