×

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد:
افتتاح ۳ پروژه عمرانی ورزشی در گیلان

  • کد نوشته: 107309
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۶
  • 44 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از افتتاح سه پروژه عمرانی ورزشی در هفته تربیت‌بدنی خبر داد و گفت: یک هزار و ۴۷۸ برنامه توسط هیات‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها در بخش‌های مختلف برنامه‌ریزی شده است....
    افتتاح ۳ پروژه عمرانی ورزشی در گیلان
  • به گزارش گیل و دیلم ، جهانبخش آرمان عصر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش ضمن گرامیداشت این هفته، اظهار کرد: یک هزار و ۴۷۸ برنامه توسط هیات‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها در بخش‌های مختلف برنامه‌ریزی شده است.

    وی گفت: ۷۳۴ برنامه در بخش همگانی و روستایی، ۴۲۱ برنامه در حوزه قهرمانی و در بخش جوانان ۵۲ برنامه در این هفته پیش‌بینی شده است.

    مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از افتتاح سه پروژه عمرانی در هفته تربیت بدنی خبر داد و تصریح کرد: بهره‌برداری از سکوی ضلع روبه‌روی جایگاه ورزشگاه عضدی با ۱۰۰۰ ظرفیت، سالن چند منظوره چوبر تالش، سکوی ورزشگاه وحدت آستارا با مجموع ۶۰ میلیارد تومان در این هفته به بهره‌برداری خواهد رسید.

    آرمان ادامه داد: تمام آحاد جامعه باید به این فرهنگ و باور برسند که برای حفظ سلامتی خویش، ساعاتی از اوقات خود را به ورزش اختصاص دهند.

    وی به سایر برنامه‌های این هفته اشاره و خاطرنشان کرد: حضور در گلزار شهدا و گلباران مزار شهدا توسط پیشکسوتان این عرصه، حضور در نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته، اهدای خون توسط ورزشکاران در سطح استان و شهرستان‌ها، تجلیل از مدال‌آوران رشته‌های مختلف در ۶ ماه ابتدایی سال از جمله این موارد است.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=107309

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *