×

اداره استاندارد رودبار با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد افتتاح شد.

  • کد نوشته: 10862
  • ۱۳۹۵-۱۱-۱۹
  • 76 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، اداره استاندارد این شهرستان پیش از ظهر امروز با حضور نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد و جمعی از مسؤولان رودبار و استان به بهره‌برداری رسید. پیروزبخت در مراسم مذکور با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد یک سازمان خاص است، افزود: سازمان ملی استاندارد زیر نظر دولت با […]

    اداره استاندارد رودبار با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد افتتاح شد.
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، اداره استاندارد این شهرستان پیش از ظهر امروز با حضور نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد و جمعی از مسؤولان رودبار و استان به بهره‌برداری رسید.

    پیروزبخت در مراسم مذکور با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد یک سازمان خاص است، افزود: سازمان ملی استاندارد زیر نظر دولت با اعمال نظارتی و حاکمیتی فعالیت می‌کند و دارای دو ویژگی نظارت بر تولید کالا و دیگری حاکمیتی است.

    وی هدف از ایجاد اداره استاندارد را کنترل کمیت و کیفیت محصولات رودبار دانست و بیان کرد: این نهاد می‌تواند حامی خوبی برای حمایت از محصول راهبردی زیتون و دیگر محصولات در شهرستان و حتی استان شود.

    رئیس سازمان استاندارد جبحث اداره استاندارد را ملی خواند و گفت: نمی‌شود انجام فعالیت‌های عمرانی استاندارد را هزینه دانست زیرا این یک سرمایه‌گذاری در راستای ملی و جهانی بوده و گواهی‌های ما اعتبار جهانی دارد و اکنون در راستای استانداردسازی کالا و محصولات و صدور گواهی در ۷۰ کشور جهان نظیر آمریکا، ژاپن، ایتالیا و … می‌توانیم گواهی بین‌المللی صادر کنیم.

    منبع : فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10862

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *