×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان عنوان کرد: امامزاده هاشم ـ رشت پر ترددترین محور گیلان

  • کد نوشته: 13836
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۲
  • 81 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان به نصب ۳۷ دستگاه ترددشمار در جاده‌های این استان اشاره کرد و گفت: در مدت ۲۴ ساعت گذشته مسیر امامزاده هاشم ـ رشت با ۳۸ هزار و ۷۸۹ وسیله نقلیه پر ترددترین محور گیلان گزارش شده است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمدرضا نازک‌کار امروز […]

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان عنوان کرد: امامزاده هاشم ـ رشت پر ترددترین محور گیلان
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان به نصب ۳۷ دستگاه ترددشمار در جاده‌های این استان اشاره کرد و گفت: در مدت ۲۴ ساعت گذشته مسیر امامزاده هاشم ـ رشت با ۳۸ هزار و ۷۸۹ وسیله نقلیه پر ترددترین محور گیلان گزارش شده است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمدرضا نازک‌کار امروز با اشاره به ورود ۶۰ هزار و ۲۰۲ وسیله نقلیه از محورهای مواصلاتی مختلف در ۲۴ ساعت گذشته به گیلان اظهار کرد: در مدت مذکور تعداد ۳۳ هزار و ۵۰۵ وسیله نقلیه از استان خارج شده است.

    وی، بیشترین میزان ورودی را از طریق محور آزادراه قزوین ـ لوشان با میزان تردد ۳۳ هزار و ۳۹۳ وسیله نقلیه عنوان کرد و افزود: محور رامسر ـ چابکسر با میزان تردد ۱۵هزار و ۲۸۰ وسیله نقلیه در جایگاه دوم ورودی خودرو به گیلان است

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه ساعت اوج تردد در محور آزادراه قزوین ـ لوشان در ۲۴ ساعت گذشته بین ساعت ۹ تا ۱۰ صبح بود، تصریح کرد: کمترین تردد بین ساعت چهار تا پنج بامداد گزارش شده است.

    نازک‌کار، اوج تردد خودروها در محور رامسر ـ چابکسر در ۲۴ ساعت گذشته را بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ خواند و بیان کرد: بین ساعت سه و چهار بامداد کمترین تردد در مسیر مذکور گزارش شده است.

    وی به نصب ۳۷ دستگاه ترددشمار توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان در جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: در مدت ۲۴ ساعت گذشته مسیر امامزاده هاشم ـ رشت با ۳۸ هزار و ۷۸۹ وسیله نقلیه پر ترددترین محور گیلان گزارش شده و پس از آن محور منجیل ـ رودبار با ۳۷ هزار و ۷۵۸ وسیله نقلیه در رتبه دوم از نظر میزان تردد در استان است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به اینکه اوج تردد در محورهای استان در ۲۴ ساعت گذشته بین ساعت ۱۸ و ۱۹ گزارش شده است، یادآور شد: بین ساعت پنج تا شش صبح کمترین تردد در جاده‌های استان گزارش شده ضمن اینکه در ۲۴ ساعت گذشته گیلان پنجمین استان پر تردد کشور است.
    منبع:فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13836

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *