×

شوخی کثیف با دختر دانشجو آبروی او را برد

  • کد نوشته: 13902
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۳
  • 74 بازدید
  • ۰
  • عامل انتشار تصاویر خصوصی دانشجوی ۲۰ ساله در تلگرام، با تلاش ماموران پلیس فتا سمنان ، در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و به دادسرا معرفی شد. ماموران با دریافت پرونده‌ شکایت یک دانشجو از هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی در شبکه اجتماعی تلگرام، رسیدگی سریع به موضوع در دستور کار قرار گرفت. بنابر […]

    شوخی کثیف با دختر دانشجو آبروی او را برد
  • عامل انتشار تصاویر خصوصی دانشجوی ۲۰ ساله در تلگرام، با تلاش ماموران پلیس فتا سمنان ، در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

    ماموران با دریافت پرونده‌ شکایت یک دانشجو از هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی در شبکه اجتماعی تلگرام، رسیدگی سریع به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
    بنابر اظهارات این خانم جوان، عکس پروفایل وی در تلگرام با نرم افزار فتوشاپ به صورت ماهرانه‌ای در کنار دو نفر دیگر قرار گرفته و در این شبکه اجتماعی منتشر شده است.
    تحقیقات کارشناسان پلیس فتا در همین راستا پیگیری و گروهی که تصاویر شاکی در آن منتشر شده بود، شناسایی شد.
    وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال انتشار این تصاویر در سایر شبکه‌های اجتماعی، اقدامات پلیس برای شناسایی متهم به سرعت ادامه یافت.
    علیرغم اینکه گروه تلگرامی مورد نظرحذف شده بود، متهم اصلی که اولین مرحله عکس شاکی را بارگذاری کرده بود، شناسایی و با هماهنگی قاضی پرونده به اداره پلیس احضار شد.
    متهم، هم دانشگاهی شاکی است که در تحقیقات تکمیلی ضمن اعتراف به این عمل مجرمانه، انگیزه خود را شوخی با شاکی و سرگرمی در فضای مجازی عنوان کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13902

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *