×

بیش از ۲۷۰ نفر در مساجد شهرستان املش معتکف شدند.

  • کد نوشته: 14902
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۴
  • 58 بازدید
  • ۰
  • حجت الاسلام حسین عزیزی لاخانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی املش در گفتگو با خبرنگار «پایگاه خبری گیل و دیلم» گفت: اعتکاف امسال در پنج مسجد شهرستان املش که سه مسجد ویژه برادران و یک مسجد ویژه خواهران و یک مسجد هم برادر و هم خواهران می باشد. وی افزود: درحوزه شهر املش مسجد شهدا ویژه […]

    بیش از ۲۷۰ نفر در مساجد شهرستان املش معتکف شدند.
  • حجت الاسلام حسین عزیزی لاخانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی املش در گفتگو با خبرنگار «پایگاه خبری گیل و دیلم» گفت: اعتکاف امسال در پنج مسجد شهرستان املش که سه مسجد ویژه برادران و یک مسجد ویژه خواهران و یک مسجد هم برادر و هم خواهران می باشد.

    وی افزود: درحوزه شهر املش مسجد شهدا ویژه دانش آموزی پسر است به تعداد ۷۰ نفر و مسجد اعظم ویژه برادران است به تعداد ۳۲ نفر و مسجد امام حسین میان محله ویژه خواهران است به تعداد ۱۳۲ نفر . اما در حوزه رانکوه، مسجد مهدیه رانکوه ویژه برادران ۲۵نفر و مسجد جامع جیرگوابر سه نفر برادر و هفت نفر خواهر معتکف می باشند. لازم به ذکر است کل شهرستان املش در سال ۹۶ مجموعا ۲۷۰ نفر معتکف بوده که رشد ۳۵ درصدی را به همراه داشته است که از این تعداد ۸۰ درصد نوجوان و جوان می باشند.

    دبیر ستاد اعتکاف شهرستان املش درپایان گفتگو اظهارداشت: از همه ی مسئولین شهرستان به ویژه امام جمعه محبوب املش حاج آقا صفری و فرماندار محترم و سایر مسئولین به ویژه از خدمتگزاران عرصه اعتکاف و خیرین عزیز و مردم با غیرت مومن و ولایی شهرستان املش کمال تشکر وقدردانی دارم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14902

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *