×

رئیس منابع طبیعی شفت خبر داد: دستگیری متخلف در حین قطع درخت جنگلی به قصد سودجویی

  • کد نوشته: 15258
  • ۱۳۹۶-۰۱-۳۰
  • 93 بازدید
  • ۰
  • رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شفت گفت: ماموران یگان حفاظت شفت در حین انجام گشت های جنگل گردشی خود متوجه اقدام غیر قانونی فردی از اهالی منطقه شده که اقدام به دستگیری وی نمودند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»مهندس ناصر جمالزاده ،از دستگیری فردی متخلف در حین قطع درخت جنگلی به قصد […]

    رئیس منابع طبیعی شفت خبر داد:  دستگیری متخلف در حین قطع درخت جنگلی به قصد سودجویی
  • رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شفت گفت: ماموران یگان حفاظت شفت در حین انجام گشت های جنگل گردشی خود متوجه اقدام غیر قانونی فردی از اهالی منطقه شده که اقدام به دستگیری وی نمودند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»مهندس ناصر جمالزاده ،از دستگیری فردی متخلف در حین قطع درخت جنگلی به قصد سودجویی خبر داد و اظهار کرد:ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شفت در حین انجام گشت های جنگل گردشی خود متوجه اقدام غیر قانونی فردی از اهالی منطقه شده که اقدام به دستگیری وی نمودند.

    رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شفت افزود:این شخص با قطع یک اصله درخت در حال تبدیل آن بوده که توسط حافظان انفال دستگیر و ادوات جرم نیز ضبط شده و با تنظیم پرونده به محاکم قضایی شهرستان دلالت گردیده است تا مجازات قانونی وی تعیین شود.

    وی از دستگیری متخلف در حین ارتکاب جرم خبر داد و خاطرنشان کرد:ماموران خدوم و پرتلاش منابع طبیعی و آبخیزداری در ساعات غیر اداری و هنگام عصر برای گشت های مستمر خود در منطقه جنگل مژده از توابع شهرستان شفت در حین انجام وظیفه بوده اند که متوجه وقوع تخلف شده و با اقدام به اعمال قانون از تخریب بیشتر جنگل پیشگیری نموده اند.

    مهندس جمالزاده با اشاره به آمادگی و حضور همیشگی نیروهای حفاظت جنگل در عرصه،عنوان کرد:علیرغم تمام تلاش ها و اهتمام ماموران بدون همکاری های مردمی امکان صیانت کامل از جنگل وجود نخواهد داشت و این مشارکت های مردمی است که می تواند از تجاوز و تخریب منابع طبیعی به طور صد درصد پیشگیری کند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15258

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *