×

سخنگوی دولت: دولت دوازدهم نسبت به رای مردم گیلان متعهد خواهد بود

  • کد نوشته: 16221
  • ۱۳۹۶-۰۳-۰۴
  • 215 بازدید
  • ۰
  • سخنگوی دولت گفت: دولت تدبیر و امید با آگاهی از رسالت بسیار سنگین که ناشی از مشارکت حداکثری ایرانیان در انتخابات است، خود را موظف و مقید به انجام تعهدات می داند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر محمدباقر نوبخت در آیین گرامیداشت سومین روز درگذشت مهدی تقی زاده، روزنامه نگار گیلانی و فعال […]

    سخنگوی دولت: دولت دوازدهم نسبت به رای مردم گیلان متعهد خواهد بود
  • سخنگوی دولت گفت: دولت تدبیر و امید با آگاهی از رسالت بسیار سنگین که ناشی از مشارکت حداکثری ایرانیان در انتخابات است، خود را موظف و مقید به انجام تعهدات می داند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر محمدباقر نوبخت در آیین گرامیداشت سومین روز درگذشت مهدی تقی زاده، روزنامه نگار گیلانی و فعال سیاسی که در مسجد امام رضا(ع) رشت برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کسانی که با تحلیل موقعیت روز توانستند زمینه ساز اجتماع بزرگ مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت شوند، اظهار کرد: مرحوم تقی زاده یکی از فرزندان وظیفه شناس و روشن فکر گیلان بود که در رقم خوردن رخداد کم نظیر انتخابات نقش ایفا کرد.

    سخنگوی دولت هدف از سفر به گیلان را علاوه بر حضور در مراسم یادبود مرحوم تقی زاده، قدردانی از تلاش اعضای مخلص ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی دانست و افزود: بنده به عنوان سخنگوی دولت مراتب همدردی رئیس جمهور و دولتمردان را به خانواده خوش نام و بزرگوار تقی زاده اعلام می کنم و به دوستداران اندیشه و ادامه دهندگان راه مرحوم مهدی تقی زاده اطمینان می دهم که دولت تدبیر و امید با آگاهی از رسالت بسیار سنگینی که ناشی از مشارکت حداکثری ایرانیان در انتخابات است، خود را موظف و مقید به انجام تعهدات می داند.

    وی منشور حقوق شهروندی را شامل بخشی از تعهدات دولت دکتر روحانی دانست و تصریح کرد: بخش دیگری از تعهدات دولت در برنامه توسعه عمران و پیشرفت کشور منعکس شده است. قطعا روح مرحوم مهدی تقی زاده شاهد پیمان بین دولت و ملت خواهد بود.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور انتخابات ۲۹ اردیبهشت را تجلی وحدت نظر میان ایرانیان مقیم خارج و هموطنان ما در داخل کشور دانست و گفت: ایرانیان به درستی دانستند که اگر در ۲۹ اردیبهشت نسبت به آینده مملکت بی تفاوت باشند، باید چهار سال همواره متالم و متاثر و یا منتقد باشند که فایده ای ندارد لذا این واقعیت را به عنوان یک وجدان عمومی به درستی احساس کردند و چنین پدیده اجتماعی را به وجود آوردند.

    نوبخت با بیان اینکه امروز روح مهدی عزیز شاهد به ثمر نشستن اتحاد و انسجام میان ایرانیان داخل و خارج خواهد بود، خاطرنشان کرد: گیلانیان رای بسیار معناداری را تقدیم رئیس جمهورشان کردند لذا تعهدی برای دولت دوازدهم نسبت به گیلان ایجاد شده است. در واقع دکتر روحانی هوشمندی مردم گیلان را بر خود مشهود یافت و این تعهد را مد نظر قرار داد.

    وی با اشاره به دغدغه مرحوم مهدی تقی زاده نسبت به حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، متذکر شد: خوشبختانه مردم ایران با حضورشان اجازه ندادند که اقلیت برای ملت بزرگ ایران تصمیم بگیرند و خودشان آینده را رقم زدند/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16221

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *