×

رئیس ارشاد آستانه اشرفیه: بزرگداشت “دکتر محمد معین” در جوار آرامگاه وی در استان گیلان برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 17690
  • ۱۳۹۶-۰۴-۱۵
  • 124 بازدید
  • ۰
  • رئیس فرهنگ و ارشاد آستانه اشرفیه گفت: چهل و ششمین بزرگداشت درگذشت استاد دکتر محمد معین عصر امروز در آستانه آشرفیه بر سر مزار او برگزار می‌شود. محمد معافی با اشاره به اینکه استان گیلان همواره مهد بزرگان و دانشمندان بنام کشور است اظهار داشت: دانشمندان و بزرگ‌مردان گیلانی همواره جایگاه ویژه‌ای در جامعه علمی […]

    رئیس ارشاد آستانه اشرفیه: بزرگداشت “دکتر محمد معین” در جوار آرامگاه وی در استان گیلان برگزار می‌شود
  • رئیس فرهنگ و ارشاد آستانه اشرفیه گفت: چهل و ششمین بزرگداشت درگذشت استاد دکتر محمد معین عصر امروز در آستانه آشرفیه بر سر مزار او برگزار می‌شود.

    محمد معافی با اشاره به اینکه استان گیلان همواره مهد بزرگان و دانشمندان بنام کشور است اظهار داشت: دانشمندان و بزرگ‌مردان گیلانی همواره جایگاه ویژه‌ای در جامعه علمی و فرهنگی کشور دارند.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه، فرهنگ و ادبیات زبان فارسی را گسترده‌ترین چشم انداز کمال بشریت و عامل ایجاد وحدت در جامعه عنوان کرد و گفت: بزرگ‌مردان و دانشمندان گیلانی همواره در این عرصه پیشتاز هستند.

    معافی با بیان اینکه دکتر معین یکی از دانشمندان و بزرگ‌مردان تاریخ ادبیات کشور است خاطرنشان کرد: چهل و ششمین بزرگداشت درگذشت استاد دکتر معین عصر امروز در آستانه اشرفیه برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه دکتر محمد معین نقش به‌سزایی در حفظ و پایداری ادبیات فارسی داشته است بیان کرد: دکتر محمد معین از افتخارات علمی و ادبی کشور محسوب می‌شود و همواره نقش ارزنده این دانشمند بزرگ در تمامی ابعاد فرهنگ فارسی مشهود است.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه اظهار داشت: مراسم بزرگداشت این دانشمند بنام کشور امروز ساعت ۱۸ عصر در جوار آرامگاه او در شهرستان آستانه اشرفیه برگزار می‌شود.

    معافی تصریح کرد: تشویق جوانان برای الگو گرفتن از مفاخران علمی و ادبی کشور، پیگیری و ادامه تحقیق و پژوهش در راستای رشد علمی کشور و تقدیر از زحمات گسترده این دانشمند بزرگ از اهداف برگزاری مراسم است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17690

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *