×

پس از ۱۰ سال توقف ؛امسال سالن طبقاتی تختی لاهیجان به بهره برداری می رسد/در سالهای گذشته با مدیریت مسعود رهنما شاهد رشد توسعه ورزش قهرمانی در گیلان بوده ایم

  • کد نوشته: 18109
  • ۱۳۹۶-۰۴-۲۴
  • 73 بازدید
  • ۰
  • رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان از پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیون تومان از بدهی های این اداره در طول سه ماه گذشته خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان، علیرضا صادقی گفت: در طول سه ماه گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون تومان از […]

    پس از ۱۰ سال توقف ؛امسال سالن طبقاتی تختی لاهیجان به بهره برداری می رسد/در سالهای گذشته با مدیریت مسعود رهنما شاهد رشد توسعه ورزش قهرمانی در گیلان بوده ایم
  • رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان از پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیون تومان از بدهی های این اداره در طول سه ماه گذشته خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان، علیرضا صادقی گفت: در طول سه ماه گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون تومان از بدهی های اداره ورزش لاهیجان پرداخت شده است که سعی و تلاشمان این است با برنامه ریزی دقیق و درآمد زایی بتوانیم هرچه زود تر تمامی بدهی ها را پرداخت کنیم.

    وی با تقدیر از تلاش های مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، فرماندار و نماینده شهرستان لاهیجان برای همیاری و جذب و اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه سالن تختی، خاطرنشان کرد: با شروع مجدد روند ساخت و تکمیل پروژه سالن طبقاتی تختی شهرستان لاهیجان پس از ۱۰ سال رکود و توقف ، انشالله در سال ۹۶ شاهد بهره برداری و افتتاح این پروژه بزرگ ورزشی خواهیم بود.

    صادقی عنوان کرد: با تکمیل این پروژه ورزشی و بهره برداری از آن ظرفیت ها و امکانات ویژه ای به ورزش شهرستان افزوده خواهد شد که امکان میزبانی و برگزاری مسابقات ملی و بین المللی و توسعه ورزش و جذب و پرورش استعداد های ورزشی در شهرستان از جمله این ظرفیت ها می باشد.

    رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان خاطرنشان کرد: در سال های اخیر با مدیریت مسعود رهنما در اداره کل ورزش و جوانان شاهد تمرکز زدایی و توسعه ورزش قهرمانی به سطوح استان و شهرستان ها بوده ایم و استفاده از نیروهای جوان نخبه و تحصیلکرده در راس هیاتها و ادارات شهرستان‌ها به وفور قابل مشاهده است.
    صادقی، توسعه منابع مالی و جذب اسپانسر در ورزش، ساخت و تکمیل پروژه های عمرانی و توسعه ساختمان اداری، کمک و حمایت از سپیدرود و صعود به لیگ برتر، استعدادیابی همه جانبه و استانی در تمام رشته ها در جهت نخبه یابی و پرورش قهرمان، برنامه مدون برای رشته های بومی و مدال اور جهت کسب سهمیه و گرفتن مدال در بازیهای اسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و المپیک ۲۰۲۰ توکیو را از دیگر عملکردهای مهم و مطلوب اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در چند سال اخیر عنوان کرد.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18109

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *