×

معاون فرماندار سیاهکل: شوراهای اسلامی پایه تحکیم انقلاب هستند

  • کد نوشته: 18143
  • ۱۳۹۶-۰۴-۲۵
  • 123 بازدید
  • ۰
  • معاون فرماندار سیاهکل خاطرنشان کرد:شوراها پایه تحکیم انقلاب هستند و وظیفه خطیری را برعهده دارند و همواره باید عمران و آبادانی روستا را مدنظر قرار دهند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» هادی جعفرزاده در جلسه توجیهی شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی گفت:شوراهای اسلامی روستاها از ارکان تصمیم گیری در روستا و در اداره […]

    معاون فرماندار سیاهکل:  شوراهای اسلامی پایه تحکیم انقلاب هستند
  • معاون فرماندار سیاهکل خاطرنشان کرد:شوراها پایه تحکیم انقلاب هستند و وظیفه خطیری را برعهده دارند و همواره باید عمران و آبادانی روستا را مدنظر قرار دهند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» هادی جعفرزاده در جلسه توجیهی شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی گفت:شوراهای اسلامی روستاها از ارکان تصمیم گیری در روستا و در اداره امور همواره دخیل هستند.

    وی با بیان اینکه مردم در یک دوره چهارساله امور روستای خود را به افرادی که به عنوان شورا انتخاب می شوند می سپارند اظهار کرد:پاسخ اعتماد مردم را به بهترین شکل ممکن باید به منصه ظهور بگذارید.

    جعفرزاده خاطرنشان کرد:شوراها باید در نظر داشته باشند که دستگاه های اجرایی و دولتی شهرستان شورا ها را می شناسند و باید دستگیر آنان در پروژه های عمرانی و آبادانی روستا ها باشند و این امر تعامل و ارتباط نزدیکی را می طلبد.

    این مقام مسئول افزود:شورای روستا نباید طائفه ای و قومی عمل کند بلکه همه مردم روستا را باید زیر چتر خود داشته باشد و هرکس که برای امری به آنان مراجعه کرد راهنمایی کند.

    معاون فرماندار سیاهکل با اشاره به این نکته که شورا باید وسعت نظر داشته باشد و در مسیر خود چارچوب اخلاقی و اسلامی را مدنظر قرار دهد تصریح کرد: شورا ها باید در روستا ها به دور از هر نوع حواشی باشند که این حواشی به آنان و روستا ضربه خواهد زد و شایسته نیست که اعضای شورا با هم اختلاف داشته باشند.

    وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در باب شوراها، خاطرنشان کرد: شوراها پایه تحکیم انقلاب هستند و وظیفه خطیری را برعهده دارند و همواره باید عمران و آبادانی روستا را مدنظر قرار دهند.

    به گزارش گیل و دیلم، شهرستان سیاهکل دارای ۴۷ هزار جمعیت می باشد که دارای دو بخش مرکزی و دیلمان می باشد که در بخش مرکزی ۶۴ روستا و جود دارد که در این روستاها ۱۹۵ نفر به عنوان اعضای اصلی شورا در انتخابات ۲۹ اردیبهشت انتخاب شده اند/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18143

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *