×

پایان عملیات آسفالت راههای روستایی لاهیجان

  • کد نوشته: 18176
  • ۱۳۹۶-۰۴-۲۵
  • 198 بازدید
  • ۰
  • رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لاهیجان از پایان عملیات آسفالت راه روستایی بیجاربنه لفمجان و راه روستایی جوپیش به لاحشر این شهرستان خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»کامبیز نظری فر رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لاهیجان اظهار داشت: در راستای رسیدگی به مناطق محروم و بهره‌مندی روستائیان عزیز از راه […]

    پایان عملیات آسفالت راههای روستایی لاهیجان
  • رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لاهیجان از پایان عملیات آسفالت راه روستایی بیجاربنه لفمجان و راه روستایی جوپیش به لاحشر این شهرستان خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»کامبیز نظری فر رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لاهیجان اظهار داشت: در راستای رسیدگی به مناطق محروم و بهره‌مندی روستائیان عزیز از راه آسفالته و مناسب ، عملیات آسفالت راه روستایی بیجاربنه لفمجان شهرستان لاهیجان به طول ۲۴۰۰ متر و با هزینه ای بالغ بر ۳۷۶ میلیون تومان به اتمام رسید.

    وی در پایان از اتمام عملیات آسفالت راه روستایی جوپیش به لاحشر بطول ۵۵۰ متر با هزینه ای بالغ بر ۸۸ میلیون تومان خبر داد و گفت با اجرای این دو پروژه ۲۰۰ خانوار از راه آسفالته مناسب بهره‌مند شدند.

    همچنین احمد ریاضت بخش رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شفت از آغاز عملیات پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی ملل آب بخش احمدسرگوراب شهرستان شفت به طول ۱۳۵۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی عملیات اجرای این پروژه تا پایان هفته به اتمام می رسد.


    منبع: ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18176

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *