×

در راستای اجرای طرح پیمان؛ کسب رتبه سوم کشوری توسط جوانان هلال احمر گیلان

  • کد نوشته: 18524
  • ۱۳۹۶-۰۵-۰۲
  • 76 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از کسب رتبه سوم کشوری و قرار گرفتن در رتبه عالی در اجرای طرح طرح پیمان در سطح کشور خبر داد . به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهدی ولی پور گفت: با توجه به ابلاغیه سازمان در خصوص اجرای طرح ملی «پیشگیری از اعتیاد برای نشاط اجتماعی […]

    در راستای اجرای طرح پیمان؛  کسب رتبه سوم کشوری توسط جوانان هلال احمر گیلان
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از کسب رتبه سوم کشوری و قرار گرفتن در رتبه عالی در اجرای طرح طرح پیمان در سطح کشور خبر داد .

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهدی ولی پور گفت: با توجه به ابلاغیه سازمان در خصوص اجرای طرح ملی «پیشگیری از اعتیاد برای نشاط اجتماعی (پیمان)» در استان ها، ۴۰ نفراز جوانان فعال به عنوان سرگروه های طرح انتخاب و آموزش دیدند .

    وی افزود: جمعیت هلال احمر با اجرای طرح ملی پیمان با هدف قرار دادن رفتارهای اجتماعی و افزایش خود مراقبتی و کاهش گرایش به اعتیاد در نوجوانان و جوانان و تقویت رفتارهای محافظت کننده درمیان جوانان، زندگی وسلامت انسانها قدم برداشته است .

    ولی پور ادامه داد: پس از انتخاب و برگزاری جلسات در مورد چگونگی آموزش سرتیم ها به رابطین طرح ملی پیمان در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر این طرح کلید خورد و اعضای تیم ها فعالیت های خود را آغاز کردند و در ادامه پس از برگزاری جلسات در مورد نحوه ی اجرای طرح و دریافت گزارش کار در بین سرتیم ها لوح های آموزشی طرح توزیع شد .

    وی خاطرنشان کرد: همچنین در روند اجرا با برگزاری کارگاه های آموزشی توسط سرگروه ها،برگزاری جلسات تخصصی با بهبود یافتگان دام اعتیاد،حضور در اماکن عمومی،برگزاری زنجیره انسانی به عنوان نماد همدلی در ریشه کن کردن این بلایای خانواده برانداز، تشکیل کمپین نه به اعتیاد و نصب مرام نامه و میثاق نامه عدم استعمال دخانیات در اماکن عمومی از جمله فعالیت هایی بود که در کسب این موفقیت استان گیلان را پیشتاز از سایر استانها در کسب رتبه عالی کرد.

    ولی پور گفت: طبق سهمیه بندی کشوری،وظیفه معاونت امور جوانان در استان گیلان مبنی بر آموزش دو هزار نفر از اعضا بود، که در نهایت و با آمار ارائه شده توسط سازمان جوانان، استان گیلان توانست با آموزش تعداد دویست و هشتاد و هفت نفر بیش از سهمیه در نظر گرفته کشوری در رده سوم کشور و کسب عنوان تبه های عالی کشوری در روند اجرای طرح را از آن خود کند/ایسنا

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18524

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *