×

خط تولید دو واحد تولیدی آب معدنی گیلان توقیف شد

  • کد نوشته: 18648
  • ۱۳۹۶-۰۵-۰۴
  • 136 بازدید
  • ۰
  • خط تولید دو واحد تولیدی آب معدنی در رودبار و رستم آباد توقیف شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» عربانی مسئول روابط عمومی اداره کل استاندارد گیلان گفت:خط تولید دو واحد تولیدی آب معدنی بدلیل عدم رعایت مقررات استاندارد، و آیین کار بهداشتی در تولید در شهرستان‌های رستم آباد و رودبار پلمپ و […]

    خط تولید دو واحد تولیدی آب معدنی گیلان توقیف شد
  • خط تولید دو واحد تولیدی آب معدنی در رودبار و رستم آباد توقیف شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» عربانی مسئول روابط عمومی اداره کل استاندارد گیلان گفت:خط تولید دو واحد تولیدی آب معدنی بدلیل عدم رعایت مقررات استاندارد، و آیین کار بهداشتی در تولید در شهرستان‌های رستم آباد و رودبار پلمپ و فرایند تولید غیر استاندارد آنها متوقف شد.

    وی افزود:نظر به اهمیت استفاده از آبهای معدنی سالم و بهداشتی در سلامت جامعه وضرورت کنترل کیفیت این فراورده و در راستای فعالیتهای معاونت ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد گیلان در جهت نا امن کردن بازار برای تولیدات غیر استاندارد، علاوه بر توقف تولید این محصولات پرونده این واحدهای تولیدی نیز به محاکم قضایی ارائه خواهد شد.

    عربانی تصریح کرد:حفظ ایمنی و سلامت جامعه از اهداف اصلی و برنامه های سازمان ملی استاندارد است.

    به گزارش گیل و دیلم و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل استاندارد گیلان، در زمان خرید جهت اطمینان از صحت نشان استاندارد و اصالت کالای انتخاب شده، کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد را به سامانه پیامکی رایگان ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال و پس از دریافت پاسخ در صورت مغایرت با تلفن گویای رسیدگی به شکایات اداره کل استاندارد گیلان به شماره ۱۵۱۷ تماس بگیرند.

    بدیهی است توجه و دقت همه مصرف‌کنندگان هوشیار، توام با نظارت دقیق همکاران ما در اداره کل استاندارد گیلان در آینده علاوه بر بالابردن کیفیت فراورده های تولیدی شاهد تولید فراورده های غیر استاندارد در این استان نباشیم.

    با توجه به ضرورت اطمینان از سلامت آب های معدنی مصرفی در جامعه و مخاطرات ناشی از آلودگی های شیمیایی و میکروبی در صورت عدم رعایت شرایط بهداشتی در حین استخراج، جمع‌آوری، فرایند، بسته‌بندی و حمل و نقل آب معدنی، و احتمال انتقال میکروارگانیسم های بیماریزا از طریق آب به بدن انسان از کلیه مصرف‌کنندگان درخواست می‌شود، در زمان خرید جهت اطمینان از صحت نشان استاندارد اطمینان حاصل کنند./ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18648

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *