×

فرماندار سیاهکل: نباید بیکاری در سیاهکل معنا داشته باشد

  • کد نوشته: 18826
  • ۱۳۹۶-۰۵-۰۹
  • 158 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل با اشاره به برگزاری جشنواره ملی نوروزبل در شهرستان سیاهکل،گفت: جشنواره ها موجب ایجاد نشاط در بین مردم می شوند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس رضا اسلامی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی نوروزبل در شهرستان سیاهکل، اظهار کرد: رسوم و آیین کهن در استان گیلان به سادگی برای ما […]

    فرماندار سیاهکل: نباید بیکاری در سیاهکل معنا داشته باشد
  • فرماندار سیاهکل با اشاره به برگزاری جشنواره ملی نوروزبل در شهرستان سیاهکل،گفت: جشنواره ها موجب ایجاد نشاط در بین مردم می شوند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس رضا اسلامی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی نوروزبل در شهرستان سیاهکل، اظهار کرد: رسوم و آیین کهن در استان گیلان به سادگی برای ما به ارمغان نرسیده است و باید فرهنگ و آیین کهن خود را پاس بداریم.

    وی افزود: شهرستان سیاهکل و دیلمان از قدمت زیادی برخوردار است و در تاریخ در زمینه مذهبی و دینی خدمات شایانی به دین اسلام و تشیع کرده است و از پتانسیل های این سرزمین کهن با چنین قدمتی استفاده خوبی نشده است.

    فرماندار سیاهکل وسعت این شهرستان را یک هزار و ۵۰ کیلومتر دانست و تصریح کرد: سیاهکل یکی از شهرستان های مهم گیلان است و نباید اینجا بیکاری معنا داشته باشد و باید به جایی برسیم که جایگاه واقعی این شهرستان است.

    این مقام مسئول با بیان اینکه جشنواره ها موجب ایجاد نشاط در بین مردم می شوند،گفت: منابع انسانی کشور ما پس از انقلاب پویا شد و در منطقه خاورمیانه، آسیا و دنیا حرف برای گفتن دارد و باید به نوعی منابع انسانی کشورمان را قدر بدانیم.

    اسلامی ادامه داد: در شهرستان سیاهکل در افق چشم انداز توسعه برای رسیدن به رونق اقتصادی باید بحث های گردشگری و کشاورزی گسترش یابد و همه اینها مستلزم بهره گیری از نیروهای انسانی خلاق و با نشاط و متخصص است.

    وی خاطرنشان کرد: با تعامل و همکاری نهادهای مرتبط ان شاءلله جشنواره نوروزبل بدون هیچ مشکل و حاشیه ای برگزار می شود و امیدواریم که این جشنواره فتح بابی برای جشنواره های بعدی در راستای توسعه گردشگری و جلب گردشگران و سرمایه گذاران باشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18826

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *