×

مدیر امور آبفای لاهیجان خبر داد: بهره‌مندی بیش از ۲۰۰۰ نفر از اجرای ۴۹۰۰ متر شبکه‌جمع‌آوری و انشعابات فاضلاب در لاهیجان

  • کد نوشته: 18933
  • ۱۳۹۶-۰۵-۱۲
  • 77 بازدید
  • ۰
  • مدیر امور آبفای لاهیجان از اجرای ۴۹۰۰ متر شبکه جمع آوری و انشعابات فاضلاب لاهیجان و بهره مندی بیش از ۲۰۰۰ نفر از این پروژه خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» قاسم زاهدی مدیر امور آبفای لاهیجان با اعلام این خبر افزود: عملیات اجرایی پروژه از تیرماه سالجاری آغاز و به مدت […]

    مدیر امور آبفای لاهیجان خبر داد: بهره‌مندی بیش از ۲۰۰۰ نفر از اجرای ۴۹۰۰ متر شبکه‌جمع‌آوری و انشعابات فاضلاب در لاهیجان
  • مدیر امور آبفای لاهیجان از اجرای ۴۹۰۰ متر شبکه جمع آوری و انشعابات فاضلاب لاهیجان و بهره مندی بیش از ۲۰۰۰ نفر از این پروژه خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» قاسم زاهدی مدیر امور آبفای لاهیجان با اعلام این خبر افزود: عملیات اجرایی پروژه از تیرماه سالجاری آغاز و به مدت ۱۸ ماه خواهد بود و پروژه به طول ۴۹۰۰ متر با استفاده از لوله پلی اتیلن کاروگیت فاضلابی قطر ۲۰۰ میلیمتر و GRP قطر ۶۰۰ میلیمتر اجرا می شود.

    وی با اشاره به نواحی تحت پوشش پروژه اظهار داشت: ۳۱ هکتار محدوده شهری حد فاصل میدان آزادگان تا میدان برق شامل خیابان‌ های دانش، مولانا و فرهنگیان و خیابان‌ها و کوچه های منشعب است که با توجه به طول اجرای پروژه ۲۰۵۰ نفر از این طرح بهره مند خواهند شد.

    مدیرامور آبفای لاهیجان محل تأمین اعتبار پروژه را عمرانی ملی عنوان کرد و افزود: مبلغ پیش‌بینی شده در پیمان ۳۱.۷۸۶.۵۵۲.۳۲۳ ریال است/ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18933

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *