×

مدیرعامل آبفار گیلان خبر داد: آبرسانی به روستاهای فومن و سیاهکل

  • کد نوشته: 19072
  • ۱۳۹۶-۰۵-۱۵
  • 96 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: به منظور جبران کم آبی روستاهای خطیب گوراب و آبرود شهرستان فومن ۱۰ هزار لیتر آب شرب سالم و بهداشتی در این روستاها توزیع شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محبعلی رنج ور از آبرسانی سیار به ۲ روستای شهرستان فومن خبر داد و اظهار […]

    مدیرعامل آبفار گیلان خبر داد:  آبرسانی به روستاهای فومن و سیاهکل
  • مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: به منظور جبران کم آبی روستاهای خطیب گوراب و آبرود شهرستان فومن ۱۰ هزار لیتر آب شرب سالم و بهداشتی در این روستاها توزیع شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محبعلی رنج ور از آبرسانی سیار به ۲ روستای شهرستان فومن خبر داد و اظهار کرد: به منظور جبران کم آبی روستاهای خطیب گوراب و آبرود شهرستان فومن ۱۰ هزار لیتر آب شرب سالم و بهداشتی در این روستاها توزیع شد.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان با بیان اینکه آبرسانی سیار به این روستاها در روزهای آتی هم ادامه دارد، افزود: ۶۵۰ مشترک این روستاها از آبرسانی سیار برخوردار شدند.

    وی با بیان اینکه انشعاب مشترکان پرمصرف و بدهکار آب شرب روستایی شهرستان فومن قطع می شود، تصریح کرد: تاکنون برای ۲۶۵ مشترک پرمصرف و بدهکار آب شرب روستایی این شهرستان اخطاریه قطع انشعاب صادر شده است.

    این مقام مسئول با اشاره به برخورداری ۱۵ هزار مشترک مسکونی و غیر مسکونی این شهرستان از آب سالم و بهداشتی، اضافه کرد: طی یک ماه گذشته با پیمایش های انجام شده بیش از ۶۰ انشعاب مسکونی به کاربری غیر دایم و ۱۵ انشعاب غیرمجاز آب شرب روستاهای شهرستان فومن به مجاز تبدیل شد.

    رنج ور در ادامه از آبرسانی به ۴۰ خانوار روستای یسن دهستان پیرکوه بخش دیلمان شهرستان سیاهکل خبر داد و عنوان کرد: منبع تامین آب شرب این روستا، مجتمع آبرسانی کارسنگ است.

    مدیرعامل آبفار گیلان با بیان اینکه طرح مذکور با مشارکت و همیاری اهالی خوب این روستا اجرا شد، گفت: برای آبرسانی به روستای یسن ۵ هزار متر لوله گذاری اجرا شد.

    وی همچنین از رفع مشکل کم آبی ۲۲ روستای شهرستان رودسر با تجهیز و راه اندازی یک حلقه چاه خبر داد و خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه شده برای این طرح تقویت فشار آب شرب بیش از یکصد میلیون ریال بود و با اجرای آن علاوه بر افزایش ظرفیت تولید آب مجتمع آبرسانی پیرمحله، مشکل کم آبی یک هزار و ۳۲۰ مشترک ۲۲ روستای شهرستان رودسر مرتفع شد/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=19072

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *