×

رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان: استندآپ مد و لباس در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 19128
  • ۱۳۹۶-۰۵-۱۶
  • 194 بازدید
  • ۰
  • رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان با بیان اینکه ۲۶ مردادماه به‌مدت ۳ روز استندآپ مد و لباس به‌همت پارک علم و فناوری استان گیلان در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود گفت: این امر رویدادی مهم برای استان گیلان محسوب می‌شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مجید متقی طلب ظهر امروز در […]

    رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان: استندآپ مد و لباس در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود
  • رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان با بیان اینکه ۲۶ مردادماه به‌مدت ۳ روز استندآپ مد و لباس به‌همت پارک علم و فناوری استان گیلان در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود گفت: این امر رویدادی مهم برای استان گیلان محسوب می‌شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مجید متقی طلب ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به‌مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: نقش عمده خبرنگاران در تمامی عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه مشهود است.

    رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان با اشاره به اینکه مجامع علمی استان همواره نیازمند کمک و حمایت اصحاب رسانه است بیان کرد: با آغاز برنامه ششم توسعه، روند پیشرفت علمی در کشور افزایش یافته و این امر در استان گیلان به‌خوبی دیده می‌شود.

    متقی طلب نقش اصحاب رسانه در توسعه علمی استان را حائز اهمیت عنوان کرد و با بیان اینکه روند توسعه باید دانش بنیان باشد گفت: حرکت در مسیر اقدامات علمی و دانش بنیان باید در جامعه ترویج و ترغیب شده و پیشرفت جامعه در مسیر اقدامات دانش بنیان به پیش رود.

    وی با اشاره به اینکه با وجود مشکلات گسترده در حوزه‌های علمی، استان گیلان روند چشمگیری در پیشرفت مباحث علمی و دانش بنیان دارد اعلام کرد: اقدامات و فعالیت پارک علم و فناوری استان گیلان از سال ۹۲ آغاز شده و هم اکنون به‌وضعیت مطلوبی رسیده است.

    رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان از برگزاری استند آپ ۳ روزه این مجموعه در منطقه آزاد انزلی خبر داد و گفت: این استند آپ در حوزه مد و لباس بوده و می‌تواند پیامدهای گسترده فرهنگی، اقتصادی و علمی را برای استان به ارمغان آورد.

    وی با تاکید بر اینکه این استندآپ ۲۶ مردادماه به‌همت پارک علم و فناوری استان گیلان در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود تصریح کرد: شخصیت‌های ملی و استانی حوزه فناوری مد و لباس در این استندآپ حضور داشته و این امر رویدادی مهم برای گیلان محسوب می‌شود/تسنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=19128

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *