×

کاهش ۳ تا ۷ درجه ای دمای هوا در گیلان

  • کد نوشته: 19168
  • ۱۳۹۶-۰۵-۱۸
  • 74 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان گفت:در گیلان رگبار باران و احتمال رعد و برق همراه با کاهش نسبی دما برای پایان هفته پیش بینی می‌شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»مازیار غلامی گفت: برای پایان هفته نقشـه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ هوای نسبتا خنک و ناپایدار به منطقه و […]

    کاهش ۳ تا ۷ درجه ای دمای هوا در گیلان
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان گفت:در گیلان رگبار باران و احتمال رعد و برق همراه با کاهش نسبی دما برای پایان هفته پیش بینی می‌شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»مازیار غلامی گفت: برای پایان هفته نقشـه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ هوای نسبتا خنک و ناپایدار به منطقه و شمالی شدن جریانات از بعدازظهر پنجشنبه است.

    وی ادامه داد: بر این اساس طی پنجشنبه (غروب و شب)تا جمعه (غروب و شب)شرایط برای افزایش ابر، کاهش نسبی دما،رگبارباران،وزش باد(بعضی نقاط شدید)و نیز احتمال رعدوبرق مهیا است.

    غلامی افزود: با توجه به ماهیت بارش‌های رگباری،گاهی(بویژه پنجشنبه شب)بارندگی بصورت محلی در بعضی نقاط استان احتمالا شدید پیش بینی می شود.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان اضافه کرد: سرعت وزش باد در بعضی نقاط(بویژه سواحل و نواحی جلگه ای)از شدت بیشتری برخوردار است و کاهش دما برای روز جمعه در سطح استان، ۳ تا ۷ درجه سلسیوس پیش بینی می شود.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=19168

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *