×

فرماندار سیاهکل: خبرنگاران فضای روانی جامعه را کنترل می کنند

  • کد نوشته: 19268
  • ۱۳۹۶-۰۵-۲۰
  • 80 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل افزود: این خبرنگاران هستند که خبر را زنده می کنند و انتشار می دهند و اگر خبرنگاران نباشند خیلی از اخبار مغفول می مانند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، مهندس رضا اسلامی در مراسم تجلیل از خبرنگاران، با بیان اینکه اصحاب رسانه بازوان توانمند مدیران هستند که بدون مزد و مواجب […]

    فرماندار سیاهکل: خبرنگاران فضای روانی جامعه را کنترل می کنند
  • فرماندار سیاهکل افزود: این خبرنگاران هستند که خبر را زنده می کنند و انتشار می دهند و اگر خبرنگاران نباشند خیلی از اخبار مغفول می مانند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، مهندس رضا اسلامی در مراسم تجلیل از خبرنگاران، با بیان اینکه اصحاب رسانه بازوان توانمند مدیران هستند که بدون مزد و مواجب خدمت می کنند، گفت: خبرنگاران فضای روانی جامعه را کنترل می کنند و نقش بسیار مهمی در روشنگری عمومی دارند.

    فرماندار شهرستان سیاهکل افزود: این خبرنگاران هستند که خبر را زنده می کنند و انتشار می دهند و اگر خبرنگاران نباشند خیلی از اخبار مغفول می مانند و مردم متوجه کارهای انجام شده نمی شوند.

    وی آنگاه به نقش خبرنگاران در انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: خبرنگاران با روشنگری هایشان در معرفی کاندیداها نقش اساسی ایفا نمودند که موجب شد یک بار دیگر مردم به دولت تدبیر و امید اعتماد نماید لذا این دولت بخشی از موفقیت خود را مدیون خبرنگاران است.

    این مقام مسئول به تمجد از عملکرد استاندار گیلان پرداخت و عنوان کرد: دکتر نجفی چندین بار است که از این شهرستان بازدید داشته است که این نشان دهنده آن است که ایشان توجه ویژه ای به شهرستان های کمتر توسعه یافته دارند.

    اسلامی همچنین به انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان سیاهکل اشاره کرد و گفت: رای دکتر روحانی در این شهرستان با افزایش ۶.۳ درصدی همراه بود؛ این در صورتی است که جوسازی زیادی علیه ایشان شده بود.

    وی تصریح کرد: در مراسم تحلیف دولت دوازدهم نمایندگان بیش از ۱۰۰ کشور حضور داشتند که اینها نشان دهنده این است که کشور ما از صلابت و اقتدار خوبی برخوردار است.

    مقام ارشد اجرایی سیاهکل کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم را بسیار مجرب و کاردان خواند و اظهار کرد: انتخاب چنین کابینه ای نشانگر این است که دولت می خواهد در بخش توسعه قدم های موثری بردارد.

    اسلامی در مورد مطالبات چایکاران نیز متذکر شد: تاکنون بیش از ۷۰ درصد مطالبات چایکاران پرداخت و اکنون مبلغ ۲۱ میلیارد تومان به‌ حساب چایکاران واریز شده است.

    فرماندار سیاهکل سهم این شهرستان از مقدار مذکور را ۲ میلیارد دانست و اضافه کرد: جمع مطالبات پرداخت ‌شده به چایکاران به ۱۰۶ میلیارد و ۷۰۳ میلیون تومان رسید و تاکنون سهم سیاهکل ۴ میلیارد بوده است.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=19268

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *