×

مدیرکل هواشناسی استان گیلان: اطلاعیه هواشناسی از طریق ستاد بحران به فرمانداری‌ها ارسال‌شده بود/ دمای گیلان از روز یک‌شنبه مجدداً افزایش می‌یابد

  • کد نوشته: 19283
  • ۱۳۹۶-۰۵-۲۰
  • 64 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل هواشناسی استان گیلان بابیان اینکه متأسفانه سیل در ارتفاعات فومن و شفت اتفاق افتاده است گفت: اطلاعیه هواشناسی از طریق ستاد بحران به فرمانداری‌ها ارسال‌شده بود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» بهمن کمانگر با اشاره به اینکه روز چهارشنبه اطلاعیه به‌منظور وقوع سیل در بعضی از مناطق استان گیلان صادر کردیم اظهار […]

    مدیرکل هواشناسی استان گیلان: اطلاعیه هواشناسی از طریق ستاد بحران به فرمانداری‌ها ارسال‌شده بود/ دمای گیلان از روز یک‌شنبه مجدداً افزایش می‌یابد
  • مدیرکل هواشناسی استان گیلان بابیان اینکه متأسفانه سیل در ارتفاعات فومن و شفت اتفاق افتاده است گفت: اطلاعیه هواشناسی از طریق ستاد بحران به فرمانداری‌ها ارسال‌شده بود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» بهمن کمانگر با اشاره به اینکه روز چهارشنبه اطلاعیه به‌منظور وقوع سیل در بعضی از مناطق استان گیلان صادر کردیم اظهار کرد: در روز پنج‌شنبه هم اخطاریه دیگری برای بارش شدید باران در بخشی از نقاط و احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها صادر شد.

    وی بابیان اینکه متأسفانه سیل در ارتفاعات فومن و شفت اتفاق افتاده است گفت: در شهر شفت ایستگاه سیاهمزگی، دیشب و امروز صبح بارش شدید باران را اعلام کرده است و که هم‌اکنون هم در آن منطقه ادامه دارد.

    مدیرکل هواشناسی استان گیلان بابیان اینکه دیلمان، رودبار و رودسر مناطقی بودند که ایستگاه‌های اصلی ما بارش زیادی را اندازه‌گیری نکردند گفت: در این مناطق بارش‌هایی داشتیم که میزانش در ایستگاه‌های هواشناسی قابل‌توجه نبوده است.

    وی با تأکید بر اینکه این شرایط جوی تا امروز در استان حاکم است بیان کرد: تا امروز عصر و نهایتاً امشب رگبارهای محلی را در نقاط مختلف استان احتمالاً خواهیم داشت و از فردا مجدداً شرایط به وضعیت عادی برمی‌گردد.

    کمانگر با اشاره به شرایط آب‌وهوا استان در روزهای آینده گفت: به‌تدریج از روز یک‌شنبه و دوشنبه شرایط افزایش دما را در نقاط مختلف استان خواهیم داشت.

    مدیرکل هواشناسی استان گیلان افزود: اطلاعیه و اخطاریه‌های مابعد از صادر شدن، از طریق معاونت امور عمرانی و هم از طریق ستاد حوادث و دستگاه‌های اجرایی که با ما به‌نوعی در ارتباط هستند و یا از طریق مدیریت بحران استان برای فرمانداری‌ها ارسال می‌شود.

    وی بابیان اینکه در مناطق جلگه‌ای مورد خاصی وجود نداشت گفت: تا این لحظه چیزی گزارش نشده است و پیک بارندگی از دیشب تا صبح امروز بوده و بارش قابل‌توجهی دیگر نخواهیم داشت.

    مدیرکل هواشناسی استان گیلان افزود: خدا را شکر مورد خاصی در سواحل نداشتیم اما به دلیل افزایش ارتفاع موج دریا، شرایط برای شنا امروز در سواحل مناسب نیست/ایرنا

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=19283

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *