×

معاون فرماندار سیاهکل: اشتغال زمینه ساز رشد و شکوفایی در جامعه خواهد بود

  • کد نوشته: 19499
  • ۱۳۹۶-۰۵-۲۶
  • 106 بازدید
  • ۰
  • معاون فرماندار سیاهکل با بیان اینکه اشتغال زمینه ساز رشد و شکوفایی در جامعه خواهد بود، گفت: موضوع اشتغال جوانان از موضوعات بسیار مهم و حساس به جهت تاثیر گذاری در جامعه است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم هادی جعفرزاده، معاون فرماندار شهرستان سیاهکل در جلسه ساماندهی امور جوانان که با حضور جمعی […]

    معاون فرماندار سیاهکل: اشتغال زمینه ساز رشد و شکوفایی در جامعه خواهد بود
  • معاون فرماندار سیاهکل با بیان اینکه اشتغال زمینه ساز رشد و شکوفایی در جامعه خواهد بود، گفت: موضوع اشتغال جوانان از موضوعات بسیار مهم و حساس به جهت تاثیر گذاری در جامعه است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم هادی جعفرزاده، معاون فرماندار شهرستان سیاهکل در جلسه ساماندهی امور جوانان که با حضور جمعی از روسای ادارات در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: موضوع اشتغال جوانان از موضوعات بسیار مهم و حساس به جهت تاثیر گذاری در جامعه است.

    وی با بیان اینکه اشتغال زمینه ساز رشد و شکوفایی در جامعه خواهد بود، افزود: در حوزه ازدواج متاسفانه وضعیت خوبی نداریم و بر عکس در حوزه طلاق با رشد چشمگیری مواجه هستیم.

    جعفرزاده به مبحث هویت اشاره و اظهار کرد: هویت اهمیتی استراتژیک دارد و هویت ما فرهنگ ماست. اگر ما به فرهنگ خود بها ندهیم و فرهنگ ایرانی و اسلامی خود را با ارزش ندانیم، مطمئنا جوانان بی هویتی خواهیم داشت.

    معاون فرماندار سیاهکل خاطرنشان کرد: جوانان ما اگر هویت نداشته باشند سراغ فرهنگ های غربی خواهند رفت.

    وی در ادامه به برخی از جشن ها و آیین های بومی اشاره کرد که در فرهنگ بومی و محلی ما قرار دارد و یادآور شد: اگر این آین ها و جشن ها نادیده قرار گرفته شوند جوانان ما سراغ جشن ها و برنامه های غربی خواهند رفت.

    این مقام مسئول یادآور شد: فرهنگ غربی با دام هایی که پهن کرده جوانان ما را جذب می کند و این همان خلاء ای هست که ما ایجاد کرده ایم که البته با بها دادن به فرهنگ خود می توان آن خلاء را پر کرد و هویت را به جوانان برگرداند.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=19499

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *