×

فرماندار لاهیجان: پدافند غیر عامل در جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است

  • کد نوشته: 19904
  • ۱۳۹۶-۰۵-۳۱
  • 104 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان با اشاره به ضرورت پدافند غیر عامل، گفت: پدافند غیر عامل و مدیریت بحران ها در جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به گزارش« پایگاه خبری گیل و دیلم » سید محمد احمدی در جلسه پدافند غیر عامل شهرستان لاهیجان، اظهار کرد: واژه پدافند غیر عامل چند سالی است که وارد ادبیات […]

    فرماندار لاهیجان:  پدافند غیر عامل در جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است
  • فرماندار لاهیجان با اشاره به ضرورت پدافند غیر عامل، گفت: پدافند غیر عامل و مدیریت بحران ها در جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

    به گزارش« پایگاه خبری گیل و دیلم » سید محمد احمدی در جلسه پدافند غیر عامل شهرستان لاهیجان، اظهار کرد: واژه پدافند غیر عامل چند سالی است که وارد ادبیات مدیریت ما شده و مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد و ایشان روی این موضوع تاکید بسیاری دارند.

    وی افزود: شاید بسیاری از افراد واژه پدافند غیر عامل را نزدیک به واژه بحران ببینند، اما در بحث اقدام تفاوت های بسیار مهمی در بحران و پدافند غیر عامل وجود دارد که شاید در دوران مدیریتی خود در شرایط آن قرار نگرفته ایم.

    فرماندار لاهیجان با اشاره به ضرورت پدافند غیر عامل، گفت: پدافند غیر عامل و مدیریت بحران ها در جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است لذا طرح جامع پدافند غیر عامل بنا به ویژگی های هر شهرستان با تلاش های فراوانی آماده و نوشته شده و در آن وظایف همه دستگاه های شهرستان در مبحث پدافند غیرعامل مشخص گردیده است.

    این مقام مسئول عنوان کرد: این طرح بسیار مفصل و مهم است که تراکم جمعیت شهرستان، محل استقرار دستگاه های مهم و امدادی، مکان ها و تاسیسات و زیر ساخت های حساس و بسیاری از موارد دیگر را نشان می دهد.

    احمدی با بیان اینکه در پدافند غیر عامل معمولا اقدامات ما در زمان صلح است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری پدافند غیر عامل را همچون مصونیت سازی بدن انسان دانسته اند و فرموده اند که پدافند غیر عامل ما را از درون مصون می‌کند. معنایش این است که ولو دشمن تهاجمی هم بکند و زحمتی هم بکشد و ضرب و زوری هم بزند، اثری نخواهد کرد.

    نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان خاطرنشان کرد: در پدافند غیر عامل یکی از مهمترین اقدامات اولیه این است که شائبه ها را از بین ببریم. باید از مبانی ابتدایی خروج کرده و وارد فاز عملیاتی شویم؛ همانطوری که فرهنگ و اقتصاد خود را مقاوم می کنیم می بایست محیط و سرزمین خود را نیز مقاوم کنیم و تلاش بیشتری دراین زمینه داشته باشیم.

    وی تصریح کرد: شهرستان لاهیجان و تمامی دستگاه ها این آمادگی را دارند در بحث پدافند غیر عامل نیز همکاری های لازم را داشته باشند و بار ها نیز در همه زمینه ها این را ثابت کرده اند. بنده نیز تا زمانی که در شهرستان لاهیجان باشم تماس سعی و تلاش خود را برای توسعه و پیشرفت روز افزون این شهرستان به کار خواهم گرفت/ایسنا

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=19904

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *