×

فرشید فقیه شجاعی : با اجرای پروژه تالاب حاجی آباد ، شهر از تک قطبی بودن خارج می شود

  • کد نوشته: 20188
  • ۱۳۹۶-۰۶-۰۵
  • 49 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»فرشید فقیه شجاعی عضو شورای شهر لاهیجان در مراسم تجلیل از اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر در محل فرمانداری لاهیجان، با تقدیر از زحمات اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر ، از شهرداران لاهیجان ، کحالی و آگشته قدردانی نمود . وی گفت : در این دوره شورای […]

    فرشید فقیه شجاعی : با اجرای پروژه تالاب حاجی آباد ، شهر از تک قطبی بودن خارج می شود
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»فرشید فقیه شجاعی عضو شورای شهر لاهیجان در مراسم تجلیل از اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر در محل فرمانداری لاهیجان، با تقدیر از زحمات اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر ، از شهرداران لاهیجان ، کحالی و آگشته قدردانی نمود .

    وی گفت : در این دوره شورای شهر، پیگیر پروژه های نیمه تمام خواهیم بود . وی افزود : بیشترین حاشیه در دور چهارم شورا ، عدم پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شهرداری بود که کارهای مثبت شورا را زیر سوال برد . وی افزود : اعضای شورای شهر لاهیجان در دور چهارم به حاشیه شهر ورود کردند و مناطقی که بعد از انقلاب یک متر آسفالت نشده بودند، آسفالت شد.

    عضو چهارمین دوره و پنجمین دوره شورای شهر لاهیجان گفت : امروز دغدغه همه ما حقوق و مزایای کارکنان است و امیدواریم در دور پنجم شورا این مشکل حل و ریشه کن شود و در سایه همدلی و بدون هیچ شکافی کارهای بزرگی صورت گیرد و کارنامه قابل قبولی را ارائه دهیم .
    وی گفت پروژه تالاب حاجی آباد از پروژه های بزرگی است که در دور چهارم شورا آغاز شده و با اجرای کامل آن ، شهر از تک قطبی بودن خارج می شود .
    وی ابراز امیدواری نمود : در این دوره شورای شهر، پروژه های نیمه تمام به اتمام برسد.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=20188

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *