×

افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی شهرداری لاهیجان در هفته دولت

  • کد نوشته: 20319
  • ۱۳۹۶-۰۶-۰۷
  • 66 بازدید
  • ۰
  • پروژه های عمرانی شهرداری لاهیجان در هفته دولت بصورت همزمان افتتاح شد. به گزارش اپایگاه خبری گیل و دیلم سرپرست شهرداری لاهیجان ضمن تبریک هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر عمر مسئولیتی کوتاهی داشتند. اما سجایای اخلاقی و تلاش در عرصه کار این بزرگواران باعث شد برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی جاودانه شدند […]

    افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی شهرداری لاهیجان در هفته دولت
  • پروژه های عمرانی شهرداری لاهیجان در هفته دولت بصورت همزمان افتتاح شد.

    به گزارش اپایگاه خبری گیل و دیلم سرپرست شهرداری لاهیجان ضمن تبریک هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر عمر مسئولیتی کوتاهی داشتند. اما سجایای اخلاقی و تلاش در عرصه کار این بزرگواران باعث شد برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی جاودانه شدند و امیدواریم که همه ما بتوانیم با الگو برداری از این شهیدان والامقام راه آنها را ادامه دهیم.

    بهمن مرتضی پور افزود: آنچه در هفته دولت امسال افتتاح می شود، حاصل کوشش های اعضای محترم شورای اسلامی شهر دوره چهارم و شهردار محترم، به بار نشسته که در ابتدای دوره پنجم شوراها افتتاح می شود.

    وی در خصوص پروژه های عمرانی شهرداری توضیح داد: پروژه های شهرداری لاهیجان که از محل درآمدهای عمومی شهرداری لاهیجان هزینه شده است در مجموع ۰۰۰/۰۰۰/۳۱۸/۹۶ریال بوده که شامل روکش آسفالت با دستگاه فینیشر و لکه گیری و مرمت معابر مجموعا به مساحت ۱۸۶۲۲۶ مترمربع، فرش بتن به میزان ۱۴۸۰۷ مترمربع، اجرای جدول ۳۵ سانتی به میزان ۱۶۰۷ متر طول، اجرای لوله گذاری به میزان ۱۰۲۲ مترطول و اجرای جدول فانتزی به میزان ۱۱۲۳ مترطول است که جا دارد از تلاش‌های صادقانه کارکنان شهرداری در به ثمر نشستن این پروژه ها قدردانی کنیم.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=20319

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *