×

هزینه  در حوزه ورزش مانع هدر رفت سرمایه های کشور می شود

  • کد نوشته: 20578
  • ۱۳۹۶-۰۶-۱۱
  • 69 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت توسعه ورزش های همگانی در جامعه گفت: هزینه کردن در ورزش به نوعی سرمایه گذاری و حتی جلوگیری از هدر رفت سرمایه های کشور است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در دوره مدیریت و رهبری ورزش های همگانی که […]

    هزینه  در حوزه ورزش مانع هدر رفت سرمایه های کشور می شود
  • نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت توسعه ورزش های همگانی در جامعه گفت: هزینه کردن در ورزش به نوعی سرمایه گذاری و حتی جلوگیری از هدر رفت سرمایه های کشور است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در دوره مدیریت و رهبری ورزش های همگانی که در رشت برگزار شد، با اشاره به اهمیت توسعه ورزش های همگانی در جامعه اظهار کرد: هزینه کردن در ورزش به نوعی سرمایه گذاری و حتی جلوگیری از هدررفت سرمایه های کشور است.

    وی با بیان اینکه با توسعه ورزش های همگانی، از بروز بیماری ها و بروز هزینه های متعدد در جامعه پیشگیری می شود افزود: علاوه بر این، ورزش های همگانی می تواند مانع از بروز بزهکاری های اجتماعی شود و امنیت جامعه را ارتقا دهد.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید همه اقشار جامعه در هر سن و شغلی که مشغول هستند، به ورزش های همگانی متمایل کرد.

    جعفرزاده با بیان اینکه بر اهمیت ارتقای دانش در حوزه ورزش تاکید کرد و گفت: در صورتی که سطح دانش مربیان را ارتقا ندهیم، مطمئنا شاهد رشد و توسعه در حوزه ورزش های همگانی نخواهیم بود.

    وی افزود: فدراسیون ورزش های همگانی برنامه ریزی دقیقی برای توسعه رشته های این حوزه تدوین کرده که در چهار سال آینده، در دستور کار وزارت ورزش قرار می گیرد.

    نماینده مردم رشت همچنین با تاکید بر حضور پررنگ تر بانوان در حوزه های مختلف مدیریتی از جمله ورزش تصریح کرد: زنان باید با تلاش بیشتر، کرسی های مدیریتی را بیش از پیش به دست بگیرند.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=20578

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *