×

بخشدار مرکزی سیاهکل: شوراهای اسلامی از سرمایه گذاری در روستاها حمایت کنند

  • کد نوشته: 20598
  • ۱۳۹۶-۰۶-۱۲
  • 53 بازدید
  • ۰
  • بخشدار مرکزی سیاهکل گفت: اعضای شوراهای اسلامی می بایست بر اساس قانون از سرمایه گذاری در روستاها حمایت کنند تا ضمن ایجاد درآمد پایدار به افزایش سطح درآمدی خانوارهای روستایی کمک نمایند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس سیده زهرا میراعلمی در مراسم انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی بخش مرکزی سیاهکل که با […]

    بخشدار مرکزی سیاهکل: شوراهای اسلامی از سرمایه گذاری در روستاها حمایت کنند
  • بخشدار مرکزی سیاهکل گفت: اعضای شوراهای اسلامی می بایست بر اساس قانون از سرمایه گذاری در روستاها حمایت کنند تا ضمن ایجاد درآمد پایدار به افزایش سطح درآمدی خانوارهای روستایی کمک نمایند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس سیده زهرا میراعلمی در مراسم انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی بخش مرکزی سیاهکل که با حضور اعضای شوراهای اسلامی روستاها و مسئولین شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت کار شورایی و استفاده از نظرات و تجارب گذشته خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی در پنجمین دوره با غنیمت شمردن فرصت و استفاده رویکرد دولت تدبیر و امید، شرایط متوازن و هموارتری را برای مردم روستاهای خود فراهم کنند.

    بخشدار مرکزی سیاهکل افزود: شوراهای اسلامی روستاها و همچنین شورای اسلامی بخش مرکزی از مسیر تعامل و تاکید بر اجرای قانون در بخش های مختلف اجرایی به روند خدمت رسانی به مردم شریف و بزرگوار روستاها سرعت بخشند.

    وی با تاکید بر اجرای فرامین مقام معظم رهبری بیان کرد: دولت دوازدهم برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید زیادی دارد و اعضای شوراهای اسلامی می بایست بر اساس قانون از سرمایه گذاری در روستاها حمایت کنند تا ضمن ایجاد درآمد پایدار به افزایش سطح درآمدی خانوارهای روستایی کمک نمایند.

    میراعلمی ضمن تبریک به اعضای جدید شورای اسلامی بخش مرکزی، توفیق روز افزون این شورا به عنوان شورای فرادستی شوراهای اسلامی بخش مرکزی در خدمت رسانی به مردم و افزایش سطح کیفی خدمات روستایی به ویژه در روستاهای فاقد شورا با اجرای صحیح سیاست های دولت تدبیر و امید در راستای توسعه روستاها را از خداوند متعال خواستار شد.

    به گزارش گیل و دیلم، در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی بخش مرکزی ۱۶ نفر کاندیدا شدند که کیانوش افراز، شهرام امیدی، اکبر دیلمی نژاد، شمسعلی داشته و عزیزالله کوچک نیا منتخب شدند.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=20598

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *