×

رئیس شورای شهر رشت مطرح کرد: اعضای شورای شهر به دلیل تخصص شهردار منتخب رشت به او رای دادند

  • کد نوشته: 21172
  • ۱۳۹۶-۰۶-۲۰
  • 54 بازدید
  • ۰
  • رئیس شورای شهر رشت با تأکید بر اینکه تنها چیزی که در انتخاب شهردار مدنظر قراردادیم تخصص و رزومه کاری وی بوده است، تصریح کرد: جایگاه شهرداری یک جایگاه اجرایی و عملیاتی است لذا هیچ توجهی به مسائل سیاسی و جریانات آن برای انتخاب فرد موردنظر صورت نگرفته است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و […]

    رئیس شورای شهر رشت مطرح کرد: اعضای شورای شهر به دلیل تخصص شهردار منتخب رشت به او رای دادند
  • رئیس شورای شهر رشت با تأکید بر اینکه تنها چیزی که در انتخاب شهردار مدنظر قراردادیم تخصص و رزومه کاری وی بوده است، تصریح کرد: جایگاه شهرداری یک جایگاه اجرایی و عملیاتی است لذا هیچ توجهی به مسائل سیاسی و جریانات آن برای انتخاب فرد موردنظر صورت نگرفته است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» امیرحسین علوی در خصوص انتقادات پیرامون موضوع انتخاب شهردار، اظهار کرد: شورای شهر در انتخاب شهردار به نظر و دغدغه همه خیرخواهان و بزرگان استان توجه کرده است.

    وی بابیان اینکه نمایندگان مردم شهر رشت اول رضای خدا و بعد صلاح شهر را در این انتخاب در نظر گرفته‌اند، گفت: در این زمینه شورای شهر با در نظر گرفتن جمیع جهات علی‌رغم وجود نظرات مثبت و منفی، به شهردار منتخب شهر رأی مثبت دادند.

    رئیس شورای شهر رشت نسبت به رفع دلخوری‌ها و دغدغه‌های موجود اظهار امیدواری کرد و افزود: امیدواریم با انجام فعالیت و کار قوی توسط شورا و شهرداری رشت این دلخوری‌ها و دغدغه‌ها جبران شود.

    علوی بابیان اینکه در استان گیلان نخبگان فراوانی وجود دارد، بیان کرد: متأسفانه در برخی از حوزه‌های تخصصی یا نیرو کم‌پرورش‌داده یا متخصصین مشغول کار بودند و یا بعد از شنیدن پیشنهاد مسئولیت را نپذیرفتند.

    منتخب مردم در شورای شهر رشت با تأکید بر اینکه تنها چیزی که در انتخاب شهردار مدنظر قراردادیم تخصص و رزومه کاری وی بوده است، گفت: جایگاه شهرداری یک جایگاه اجرایی و عملیاتی است لذا هیچ توجهی به مسائل سیاسی و جریانات آن برای انتخاب فرد موردنظر صورت نگرفته است.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=21172

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *