×

یادداشت اختصاصی گیل و دیلم؛ مسعود کاظمی شهردار لاهیجان!؟! با کدام رزومه

  • کد نوشته: 21417
  • ۱۳۹۶-۰۶-۲۳
  • 74 بازدید
  • ۰
  • پس از روی کار آمدن شورای شهر جدید لاهیجان بطور رسمی و خداحافظی سعید آگشته با شهرداری لاهیجان زمزمه های زیادی من باب انتخاب افراد مختلفی توسط اعضای شورای شهر به عنوان شهردار لاهیجان توسط پایگاه ها و رسانه های خبری مطرح شد. در این بین اسامی بسیاری مطرح شده که مشهورترین این اسامی عبارتند […]

    یادداشت اختصاصی گیل و دیلم؛ مسعود کاظمی شهردار لاهیجان!؟! با کدام رزومه
  • پس از روی کار آمدن شورای شهر جدید لاهیجان بطور رسمی و خداحافظی سعید آگشته با شهرداری لاهیجان زمزمه های زیادی من باب انتخاب افراد مختلفی توسط اعضای شورای شهر به عنوان شهردار لاهیجان توسط پایگاه ها و رسانه های خبری مطرح شد.

    در این بین اسامی بسیاری مطرح شده که مشهورترین این اسامی عبارتند از: رضا کحالی شهردار سابق لنگرود، حسن پورقربان شهردار سابق رودسر، گودرز قوامی لاهیج عضو اسبق شورای شهر لاهیجان،مرتضی پیله ور جاوید مدیر سابق آب و فاضلاب شهری لاهیجان ،فرامرز جهاندیده از انبوه سازان برتر استان گیلان …..

    اما آخرین شنیده های خبر از آن می دهد که مسعود کاظمی که سودای شهرداری کلانشهر رشت را در سر داشت و با رایزنی ها و لابی های متعدد با اعضای شورا موفق به این امر نشد اکنون نزدیک ترین گزینه جهت تصدی شهرداری لاهیجان می باشد.

    این‌که کاظمی به‌واسطه کدام عملکرد مثبت شایسته گزینه شدن برای نشستن بر صندلی شهرداری لاهیجان تشخیص داده‌شده حداقل برای ما به‌عنوان رسانه‌ای که از مشکلات متعدد شهرداری لاهیجان اطلاع دارد،روشن نیست.
    مسعود کاظمی با کدام مِتُد، توانایی پرداخت و یا به شکلی سبک کردن بدهی های شهرداری لاهیجان را خواهد داشت؟
    کدام طرح و برنامه او اعضای شورای شهر را مجاب کرده است که به او به چشم یک منجی نگاه کنند؟

    چگونه است در استانی مانند گیلان فردی با مدرک دکترای عمران شایستگی شهردار شدن در شهرهای کوچک را ندارد اما فردی باسابقه کارشناسی فرمانداری و ۶ ماه مدیریت در سازمان تاکسیرانی شهرداری رشت و عملکرد معمولی در شورای گذشته رشت خود را شایسته نشستن بر صندلی پرحاشیه شهرداری شهر گردشگری لاهیجان می داند.

    بسیار شفاف و روشن است که چنین گزینه متوسطی هرگز توان مدیریت صحیح و برقراری توازن بین شورا و شهرداری و سازمان‌های وابسته را بر اساس تعاملات نخواهد داشت.

    در آخر از اعضای شورای شهر لاهیجان که به عنوان یک پارلمان کوچک اکثریت آن را افراد با تجربه و تحصیلکرده تشکیل می دهند انتظار می رود تنها به واسطه اینکه یکی از اعضای سابق شورای کلانشهر رشت کاندیدای تصدی شهرداری شهر لاهیجان شده ذوق زده عمل نکنند و با نگاهی کارشناسی شده تر در مدت زمان باقیمانده به گزینه های تحصیلکرده و شایسته موجود، موجبات موفقیت و پیشرفت شهر، شهرداری و شورا را فراهم آورند.

    امید غمخوار
    مدیر مسئول پایگاه خبری گیل و دیلم
    ۱۳۹۶/۰۶/۲۳

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=21417

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *