×

فرماندار لاهیجان: نامگذاری روز ملى آتش نشانى تبدیل ایمنى به یک فرهنگ است

  • کد نوشته: 22300
  • ۱۳۹۶-۰۷-۰۶
  • 108 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان هدف از نامگذارى روز ملى آتش نشانى و ایمنی را تبدیل ایمنى در کشور به یک فرهنگ دانست که با مجاهدت و جان نثاری آتش نشانان عزیز محقق خواهد شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سید محمد احمدی ضمن گرامیداشت ۷ مهر، روز آتش نشانی و ایمنی، اظهار کرد: ۷ مهر […]

    فرماندار لاهیجان: نامگذاری روز ملى آتش نشانى تبدیل ایمنى به یک فرهنگ است
  • فرماندار لاهیجان هدف از نامگذارى روز ملى آتش نشانى و ایمنی را تبدیل ایمنى در کشور به یک فرهنگ دانست که با مجاهدت و جان نثاری آتش نشانان عزیز محقق خواهد شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سید محمد احمدی ضمن گرامیداشت ۷ مهر، روز آتش نشانی و ایمنی، اظهار کرد: ۷ مهر سال ۵۹ یادآور رشادت های آتش نشانانی است که پس از حمله هوایی دشمن بعثی به پالایشگاه آبادان در حین خاموش کردن آتش توسط هواپیماهای دشمن بمباران شده و مظلومانه به درجه رفیع شهادت نایل گردیدند.

    فرماندار شهرستان لاهیجان با بیان اینکه نامگذاری روز «آتش نشانی و ایمنی» بهانه ای است تا به گرامیداشت انسان هایی بپردازیم که همواره از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش ما می گذرند، افزود: قدردان ناجیانی هستیم که ایثارگرانه از جان خود می گذرند تا صحت و سلامت را برای انسان های محاصره شده در خطر به ارمغان آورند.

    وی تصریح کرد: هدف از نامگذارى این روز به عنوان روز ملى آتش نشانى و ایمنی، تبدیل ایمنى در کشور به یک فرهنگ است که با مجاهدت و جان نثاری آتش نشانان عزیز محقق خواهد شد.

    این مقام مسئول ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان علی الخصوص شهدای آتش نشان سال ۵۹ و حادثه پلاسکو، از زحمات و تلاش های شبانه روزی یکایک این عزیزان که جان خود را در طبق اخلاص می گذارند قدردانی کرد و گفت: امیدوارم آتش نشانان عزیز در پرتو عنایات حق تعالی در تمام عملیات ها و ماموریت های محوله سالم، پیروز و موفق باشند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=22300

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *