×

فرماندار املش در دیدار با پرسنل نیروی انتظامی شهرستان: نیروی انتظامی آبروی نظام است

  • کد نوشته: 23307
  • ۱۳۹۶-۰۷-۱۸
  • 83 بازدید
  • ۰
  • بمناسبت هفته نیروی انتظامی، فرماندهی انتظامی شهرستان املش به همراه مدیران ،معاونان و پرسنل با فرماندار املش دیدار کرد به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» یونس محمودی فرماندارشهرستان املش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهیدان نیروی انتظامی اظهار داشت : نیروی انتظامی آبروی نظام است و ایشان […]

    فرماندار املش در دیدار با پرسنل نیروی انتظامی شهرستان: نیروی انتظامی آبروی نظام است
  • بمناسبت هفته نیروی انتظامی، فرماندهی انتظامی شهرستان املش به همراه مدیران ،معاونان و پرسنل با فرماندار املش دیدار کرد

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» یونس محمودی فرماندارشهرستان املش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهیدان نیروی انتظامی اظهار داشت : نیروی انتظامی آبروی نظام است و ایشان سنگردارانی هستند که هنوز هم سنگربانی از امنیت و آرامش نظام وظیفه اصلی آنهاست .

    فرماندار املش با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی وظیفه بسیار خطیری بر عهده دارند افزود : امیدوارم با علم و سعه صدر و رعایت سیاست رأفت اسلامی بتوانید از عهده این آزمایش الهی سربلند بیرون بیایید .
    وی خاطر نشان کرد : هفته ناجا بهترین فرصت جهت اطلاع رسانی و ارائه گزارش خدمات به مردم و همچنین تجلیل از نیروهای خدوم نیروی انتظامی می باشد .

    در ابتدای جلسه سرهنگ پاسدار وکیل صادقی فرمانده نیروی انتظامی املش نیز ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت فرمانداری و سایر ادارات دولتی با نیروی انتظامی گفت: تمام همت و تلاش مجموعه مدیران و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان بااستفاده از مشارکت علما و روحانیون و مسئولین در تأمین امنیت و پیشگیری از وقوع جرائم در منطقه می باشد .

    سرهنگ وکیل صادقی افزود: انجام وظیفه در کسوت پلیس افتخاری است که نصیب کارکنان نیروی انتظامی شده و خدمت به مردم را اولین وظیفه خود می دانیم



    الیاس عبدالله پور

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23307

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *