×

امام‌جمعه سیاهکل: به اعضای شورا بابت انتخاب شهرداری تحصیلکرده تبریک می گویم/هیچ تریبونی حق ندارد شورا و شهردار را تضعیف کند

  • کد نوشته: 23883
  • ۱۳۹۶-۰۷-۲۸
  • 94 بازدید
  • ۰
  • امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به سالروز ملل متحد، بیان کرد: دل‌ها خون است از این‌ها، جنایت‌های زیادی در جهان انجام می‌شود و علیه مظلومان توطئه می‌کنند و ملل متحد هم چیزی نمی‌گویند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل با گرامیداشت روز صادرات، اظهار کرد: نباید فقط به نفت دل ببندیم، بلکه […]

    امام‌جمعه سیاهکل: به اعضای شورا بابت انتخاب شهرداری تحصیلکرده تبریک می گویم/هیچ تریبونی حق ندارد شورا و شهردار را تضعیف کند
  • امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به سالروز ملل متحد، بیان کرد: دل‌ها خون است از این‌ها، جنایت‌های زیادی در جهان انجام می‌شود و علیه مظلومان توطئه می‌کنند و ملل متحد هم چیزی نمی‌گویند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل با گرامیداشت روز صادرات، اظهار کرد: نباید فقط به نفت دل ببندیم، بلکه می‌بایست به اقتصاد مقاومتی بیشتر تکیه کنیم.

    وی بابیان اینکه تولیدکنندگان مجاهد هستند، گفت: هجمه دشمن علاوه بر موضوع فرهنگی، به اقتصاد ما نیز واردشده است، باید به این افراد کمک کرد تا بتوانند محصولات خود را تولید کنند.

    امام‌جمعه سیاهکل بابیان اینکه در شهرستان مشکل‌داریم، تأکید کرد: بعضی‌ها نمی‌گذارند در سیاهکل سرمایه‌گذاری شود و سرمایه گذران را از این شهرستان فراری می‌دهند، من از این بابت خون است.

    شکسته‌دل با اشاره به انتخاب ایمان محمد پور نیک‌بین به‌عنوان شهردار سیاهکل، تصریح کرد: به اعضای شورای اسلامی شهر سیاهکل و رئیس شورا که پس از ۵۳ روز سرانجام شهردار انتخاب کردند تبریک می‌گویم، انتخاب خوبی انجام شد و با پنج رأی یک شهردار تحصیل‌کرده و باسابقه را انتخاب کرده‌اند.

    وی بابیان اینکه هم‌اکنون وقت همدلی است و همه باید به شورای شهر کمک کنیم، افزود: مردم خوشحال هستند، هیچ تریبونی حق ندارد شورا و شهردار را تضعیف کند، من الان تذکر می‌دهم، اگر برخورد کنم از همین تریبون اعلام می‌کنم.

    امام‌جمعه سیاهکل خطاب به شهردار جدید سیاهکل گفت: وقت برای حاشیه‌ها نگذارید و فقط تمرکز را به شهر معطوف کنید، وسط شهر گلوگاه دارد و آدم را به یاد روستا می‌اندازد، همت کنید و جرات به خرج بدهید، از تمام ظرفیت‌های شهر ازجمله امام‌جمعه، فرماندار تا فرمانده سپاه و… استفاده کنید تا سیاهکل به جایگاهش برسد.

    شکسته‌دل بابیان اینکه اتحاد بهترین چیز است، خاطرنشان کرد: انتخاب بسیار خوبی بوده و نباید ضعف به وجود بیاید، شهردار هر کاری انجام دهد عده‌ای ناراحت می‌شوند، باید آینده‌نگر بود، شهردار محترم درایت و آینده‌نگری داشته باشد و کارهای زیباسازی شهر را عاجل و در اسرع وقت انجام بدهد.

    وی با اشاره به سالروز ملل متحد، بیان کرد: دل‌ها خون است از این‌ها، جنایت‌های زیادی در جهان انجام می‌شود و علیه مظلومان توطئه می‌کنند و ملل متحد هم چیزی نمی‌گویند.

    امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به سخنان اخیر ترامپ، بابیان اینکه این آدم دیوانه به ما نعمت اتحاد ملت داد، گفت: ترامپ با این یاوه‌گویی‌های خود موجب انسجام در بین مردم و مسئولین ما شده است.

    شکسته‌دل بابیان اینکه آن‌ها سپاه را زیر سؤال بردند و باید بدانند تمام ملت ما سپاهی‌اند، افزود: در آمریکا در ظاهر همه باهم متحد هستند و هدف همه آن‌ها نابودی نظام اسلامی است.

    وی بابیان اینکه در صبح و شب باید دو رمز یا اباعبدالله (ع) و یا صاحب‌الزمان (عج) یادمان باشد و رمز محوری نیز یا زهرا (س) است، تصریح کرد: تمامی مردم به‌ویژه مسئولین باید این ذکرها به یادشان باشد.

    امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به‌سختی هایی که به اهل‌بیت (ع) در واقعه کربلا و پس‌ازآن گذشت، گفت: امروز روز ورود کاروان اهل‌بیت سیدالشهدا به شام بلا است که به اهل‌بیت بسیار سخت گذشت.

    شکسته‌دل با تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حاج مصطفی خمینی، تصریح کرد: امام خمینی (ره) پس از شهادت فرزندشان فرمودند شهادت الطاف خداوند است.

    وی ضمن تسلیت سالروز شهادت زید ابن علی گفت: این مرد از مجاهدان و خون خواهان سیدالشهدا بود که این حرکت امروز نیز ادامه دارد.

    امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به‌روز برنامه‌ریزی و آمار، بیان کرد: علم امروز ریاضی است و مشکلات معادلاتی باید از علم روز ریاضی حل شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23883

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *