×

انتقاد عضو شورای شهر رشت از ورود مشاوران جدید به شورا

  • کد نوشته: 24424
  • ۱۳۹۶-۰۸-۰۹
  • 146 بازدید
  • ۰
  • رئیس کمیسیون ترافیک شورای شهر رشت گفت: هنوز وضعیت ۲۳ نفر مشاور قبلی شورای شهر رشت مشخص نشده و باز شاهد ورود مشاوران جدید هستیم این درحالیست که پرسنل شهرداری دو ماه حقوق نگرفته‌اند. اسماعیل حاجی پور در سیزدهمین جلسه شورای شهر رشت،گفت: مردم از شورای پنجم انتظار ویژه‌ای دارند شورای چهارم با تمام فراز […]

    انتقاد عضو شورای شهر رشت از ورود مشاوران جدید به شورا
  • رئیس کمیسیون ترافیک شورای شهر رشت گفت: هنوز وضعیت ۲۳ نفر مشاور قبلی شورای شهر رشت مشخص نشده و باز شاهد ورود مشاوران جدید هستیم این درحالیست که پرسنل شهرداری دو ماه حقوق نگرفته‌اند.

    اسماعیل حاجی پور در سیزدهمین جلسه شورای شهر رشت،گفت: مردم از شورای پنجم انتظار ویژه‌ای دارند شورای چهارم با تمام فراز و فرودها انصافا خوب کار کرد و ایرادهایی هم داشت.

    وی ادامه داد:شورای پنجم بایداین ایرادها را رفع کند و این نقش را باید رئیس شورا ایفا کند و دیگر اعضای شورا نیز باید به رئیس شورا کمک کنند .

    عضو شورا تاکید کرد:انتظار مردم از شورای پنجم به مراتب بیشتر است و این انتظار محقق نمی‌شود مگر اینکه فضای دوستی بین اعضا ایجاد شود. اگر به دنبال مچ گیری باشیم از اصل باز می مانیم بنابراین همه اعضای شورا باید در کنار هم و برای مردم خدمت کنند .

    عضو شورا ابراز کرد: رئیس شورا وظیفه دارد پدرانه رفتار کنداما به برخی از عملکردهای رئیس شورا انتقادهایی وارد است و لازم است این نواقص با مشورت دیگر اعضای شورا رفع شود .

    وی تصریح کرد: مدیران جوان سرمایه های این شهر هستند و باید کمک کنیم به یکدیگر تا سرمایه‌های ما حفظ شوند .

    حاجی پور گفت: هنوز وضعیت ۲۳ نفر مشاور قبلی مشخص نشده و باز شاهد ورود مشاوران جدید هستیم و در شرایطی که پرسنل دو ماه حقوق نگرفته‌اند، بیش از ۲۳ نفر مشاور گرفته‌ایم و معلوم هم نیست این مشاوران چه کار می کنند و من مخالف کار کردن جوانها در این مجموعه نیستم و اما دیگر اعضای شورا از وجود مشاوران هم بی‌خبرند .

    رئیس کمیسیون ترافیک شورا همچنین گفت: ۴ سال است که ۵ میلیارد تومان حق الناس دارد در محل احداث مرکز کنترل ترافیک خاک می‌خورد و کمیسیون ترافیک تاکید دارد مرکز کنترل ترافیک رشت هرچه زودتر راه اندزای شود .

    حاجی پور گفت: فرهنگ با اعمال قانون باید تجمیع شود تا بتوانیم معضل ترافیک این شهر را رفع کنیم .

    وی تاکید کرد: رفع معضل ترافیک باید از مجرای قانون اعمال شود. ذره ذره از مردم عوارض گرفتیم و هزینه کردیم تا مرکز کنترل ترافیک راه اندازی شود و اقدام های خوبی برای نصب سرور صورت گرفته است اما فاوای شهرداری کارشکنی کرده و می گوید این سرور باید با تایید من نصب شود و به شهردار هم تاکید کردم چرا تاخیر در نصب سرور صورت گیرد و نظارت در نصب سرور باید با فاوای نیروی انتظامی صورت گرفته و تایید شود. از ریاست شورا می خواهم موضوع را بررسی کرده و دستور دهد هرچه زودتر این کارشکنی رفع شود .

    حاجی پور همچنین گفت: فرمانداری رشت ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار برای مرکز کنترل ترافیک تصویب کردند و جا دارد تشکر کنیم/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24424

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *