×

فرماندار لنگرود خبر داد: اختصاص ۲۱۱ میلیارد ریال اعتبار برای ۲۵۰ پروژه عمرانی لنگرود

  • کد نوشته: 24788
  • ۱۳۹۶-۰۸-۱۶
  • 216 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لنگرود از اختصاص ۲۱۱ میلیارد ریال اعتباری برای اجرای عمرانی ۲۵۰ پروژه در این شهرستان خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سیدرضا جوادپور عصر امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: ۲۸۵ میلیارد ریال اعتبار برای ۲۵۶ پروژه در قالب ۴۲ دستگاه در بودجه […]

    فرماندار لنگرود خبر داد: اختصاص ۲۱۱ میلیارد ریال اعتبار برای ۲۵۰ پروژه عمرانی لنگرود
  • فرماندار لنگرود از اختصاص ۲۱۱ میلیارد ریال اعتباری برای اجرای عمرانی ۲۵۰ پروژه در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سیدرضا جوادپور عصر امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: ۲۸۵ میلیارد ریال اعتبار برای ۲۵۶ پروژه در قالب ۴۲ دستگاه در بودجه شهرستان تصویب و به سازمان مدیریت برنامه ریزی استان گیلان ارائه شد.

    وی افزود:۲۱۱ میلیارد ریال اعتبار برای ۲۵۰ پروژه عمرانی از محل تملک دارایی های استان، ۳ درصد نفت و گاز و ماده ۱۸۰ و پروژه های متوازن استان به تصویب رسید.

    فرماندار لنگرود تصریح کرد:تاکنون از این میزان ۱۳۵ میلیارد ریال از اعتبارات معادل ۵۴ درصد مبادله شده است.

    وی با اشاره به حجم خواسته ها و مطالبات مردم از مسئولان برای اجرای طرح های عمرانی اظهار کرد: تمام تلاش و سعی ما جذب اعتبارات بیشتری برای شهرستان لنگرود است.

    جوادپور مهم ترین پروژه های عمرانی شهرستان لنگرود را شامل سد لاستیکی ، پروژه کنارگذر، بیمارستان و برخی از پروژه های بهداشتی و درمان و آموزشی است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24788

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *