×

دوره آموزشی ایمنی در برابر مواد خطرناک شیمیایی در آبفای لاهیجان

  • کد نوشته: 24973
  • ۱۳۹۶-۰۸-۲۱
  • 72 بازدید
  • ۰
  • مدیر امور آبفای لاهیجان از برگزاری دوره آموزشی ایمنی در مقابل مواد خطرناک شیمیایی با همکاری سازمان آتش نشانی خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» قاسم زاهدی در دوره آموزشی ایمنی در برابر مواد خطرناک شیمیایی در امور آبفای لاهیجان، اظهار کرد: این دوره به منظور افزایش آگاهی و ارتقای سطح دانش […]

    دوره آموزشی ایمنی در برابر مواد خطرناک شیمیایی در آبفای لاهیجان
  • مدیر امور آبفای لاهیجان از برگزاری دوره آموزشی ایمنی در مقابل مواد خطرناک شیمیایی با همکاری سازمان آتش نشانی خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» قاسم زاهدی در دوره آموزشی ایمنی در برابر مواد خطرناک شیمیایی در امور آبفای لاهیجان، اظهار کرد: این دوره به منظور افزایش آگاهی و ارتقای سطح دانش همکاران این دوره با همکاری سازمان آتش نشانی برگزار شد .

    مدیر امور آبفای لاهیجان با اشاره به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل در سطح شرکت به حفظ و حراست از منابع تأمین کننده آب و تصفیه خانه‌های آب پرداخت و گفت: در این راستا مانورها در ۵ سطح توصیفی، سمینار تا مانورهای عملکردی اجرا می‌شود .

    وی با اشاره به هدررفت بالای آب در هر حادثه به علت عدم رعایت اصل پدافند غیر عامل تاکید کرد: جوهره مدیریت بحران، توجه به بحث پدافند غیرعامل است.

    آریاخو، کارشناس مدیریت بحران سازمان آتش نشانی رشت نیز در ادامه مشکل اصلی را پدیده فراموشی حادثه و عدم عبرت از حوادث رخ داده دانست و افزود: بررسی نکات مهم برخی حوادث در کشور حاکی از عدم هماهنگی و برنامه ریزی مناسب با دیگر ارگان ها در مواقع بحران است.

    وی همچنین به پیشرفت‌های بشر و ورود مواد شیمیایی به محیط زیست اشاره کرد و ادامه داد: استفاده از مواد شیمیایی تا جایی پیش رفت که زمین قادر به تجزیه این آلاینده ها نیست.

    به گزارش گیل و دیلم، نکات مهم در حمل و نقل، انبار داری و نگهداری مواد شیمیایی بر اساس دستورالعمل‌ها، آشنایی با علایم خطر و روش های مختلف نظام های کدگذاری و شناسایی مواد شیمیایی در دنیا و لزوم داشتن برگه اطلاعات مواد شیمیایی از دیگر موارد اشاره شده در این دوره آموزشی بوده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24973

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *