×

جعفرزاده ایمن آبادى:چرا آقایان جبهه پایداری رسما از مردم عذرخواهی نمی کنند؟

  • کد نوشته: 26267
  • ۱۳۹۶-۰۹-۲۳
  • 110 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،جعفرزاده ایمن آبادی گفت:طرف سخن من آقای کوچک‌زاده است؛ طرف سخن من آقایان رسایی و نبویان هستند. مگر اینها نبودند که در مجلس با ما درگیر می‌شدند؟ وقتی علیه احمدی‌نژاد نطق می‌کردیم، به ما حمله می‌کردند. الان چه شده؟ کدام حرف ما اشتباه درآمده؟ بنده پشت‌صحنه‌های او را […]

    جعفرزاده ایمن آبادى:چرا آقایان جبهه پایداری رسما از مردم عذرخواهی نمی کنند؟
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،جعفرزاده ایمن آبادی گفت:طرف سخن من آقای کوچک‌زاده است؛ طرف سخن من آقایان رسایی و نبویان هستند. مگر اینها نبودند که در مجلس با ما درگیر می‌شدند؟ وقتی علیه احمدی‌نژاد نطق می‌کردیم، به ما حمله می‌کردند. الان چه شده؟ کدام حرف ما اشتباه درآمده؟
    بنده پشت‌صحنه‌های او را می‌دانم و به‌زودی اخبار تکان‌دهنده‌ای از نفوذ سرویس‌های جاسوسی و نزدیکی به او را منتشر خواهیم کرد تا مشخص شود با چه کسانی ارتباط داشته و دنبال چه چیزهایی است. «سؤال ما این است که اگر تازه متوجه شدند که برای امنیت کشور خیلی بد است که خب حرف دیگری است؛ اما اگر پیش‌تر متوجه شدند، چرا تا حالا عنوان نکردند و گذاشتند این همه خسارت به کشور وارد شود؟».
    «من با چشمان خودم دیدم که در مجلس به کت او دست می‌کشیدند و دستشان را به خودشان می‌مالیدند. خب الان چرا شجاعانه عذرخواهی نمی‌کنند؟ بیایند بگویند در تشخیصمان اشتباه کردیم. از مقدسات برای او خرج کردند، الان به مردم چه بگوییم؟ آقایان پایداری ابتدا از امام زمان و بعد از مردم عذرخواهی کنند».

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26267

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *