×

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان: اجرای طرح بوم گردی آغاز رونق اقتصادی است

  • کد نوشته: 26587
  • ۱۳۹۶-۱۰-۰۲
  • 153 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل بنیاد مسکن گیلان، اجرای طرح بوم گردی را آغاز رونق اقتصادی و ریشه کن کردن فقر برای رسیدن به توسعه پایدار دانست و گفت: در این طرح اقامتگاه های سنتی شناسایی و پرونده برای این مکان ها تعریف خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مهندس محمد اکبرزاده اجرای طرح هادی در روستاهای استان را یکی […]

    مدیرکل بنیاد مسکن گیلان:  اجرای طرح بوم گردی آغاز رونق اقتصادی است
  • مدیرکل بنیاد مسکن گیلان، اجرای طرح بوم گردی را آغاز رونق اقتصادی و ریشه کن کردن فقر برای رسیدن به توسعه پایدار دانست و گفت: در این طرح اقامتگاه های سنتی شناسایی و پرونده برای این مکان ها تعریف خواهد شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مهندس محمد اکبرزاده اجرای طرح هادی در روستاهای استان را یکی از مهمترین مقوله های رفاه و توسعه روستایی دانست و اظهار کرد: توجه به پتانسیل   های روستایی یکی از فرصت‌های مهم توسعه شمرده می شود.

    مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان، با اشاره به وجود مواهب بسیار زیاد خدادادی در استان، افزود: با برنامه ریزی و مدیریت می توان از ظرفیت‌های بالای گردشگری در جهت توسعه گیلان بهره گرفت.

    وی اضافه کرد: روستاهای گیلان دارای شاخص های بالایی در بخش های مختلف از جمله صنایع دستی، معماری سنتی، آثار تاریخی و… است.

    اکبرزاده،اجرای طرح بوم گردی را آغاز رونق اقتصادی و ریشه کن کردن فقر برای رسیدن به توسعه پایدار دانست و متذکر شد: در این طرح اقامتگاه های سنتی شناسایی و پرونده برای این مکان ها تعریف خواهد شد.

    وی عنوان کرد: با ایجاد فرصت اشتغال روستایی و رفاه می توان از مهاجرت بی رویه روستاییان به حاشیه شهرها جلوگیری کرد.

    رئیس کمیته بوم گردی گیلان، با تاکید بر اینکه با توجه به مقوله گردشگری می توان اقتصاد روستایی را رونق بخشید، خاطرنشان کرد: الگوهای تعریف شده هر منطقه با توجه با آداب و رسوم و فرهنگ آن مکان اجرایی خواهد شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26587

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *