×

با حکم وزیر علوم؛ دکتر رضی بمدت ۴ سال در سمت خود ابقا شد

  • کد نوشته: 26600
  • ۱۳۹۶-۱۰-۰۲
  • 75 بازدید
  • ۰
  • دکتر احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان، با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سمت خود ابقا شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر احمد رضی را برای مدت چهار سال دیگر به ریاست دانشگاه گیلان منصوب کرد. در متن این حکم آمده […]

    با حکم وزیر علوم؛  دکتر رضی بمدت ۴ سال در سمت خود ابقا شد
  • دکتر احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان، با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سمت خود ابقا شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر احمد رضی را برای مدت چهار سال دیگر به ریاست دانشگاه گیلان منصوب کرد.

    در متن این حکم آمده است :

    بسمه تعالی

    جناب آقای دکتر احمد رضی

    ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزنده‌تان و به استناد تبصره ۱ ماده ۴ آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، برای مدت چهار سال به ریاست دانشگاه گیلان منصوب می‌شوید .

    امیدوارم با سعی و اهتمام جناب عالی و بر اساس اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره‌مندی از ‌های مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و هم فکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام های موثری بردارید .

    انتظار می‌رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت المال و اعمال سیاست‌های موثر صرفه جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه و با اتکال به خداوند متعال نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26600

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *