×

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان: زیباسازی در روستاها نیازمند فرهنگ‌سازی است

  • کد نوشته: 27838
  • ۱۳۹۶-۱۰-۳۰
  • 88 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان گفت: زیباسازی در روستاها در استان نیازمند فرهنگ‌سازی است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، محمد اکبرزاده ظهر امروز در نخستین نشست کمیته سیما و منظر شهری در سالن شهید انصاری استانداری گیلان اظهار کرد: برای هماهنگ کردن ساخت‌وسازها در روستاها با ارکان زیباسازی نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم. […]

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان: زیباسازی در روستاها نیازمند فرهنگ‌سازی است
  • مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان گفت: زیباسازی در روستاها در استان نیازمند فرهنگ‌سازی است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، محمد اکبرزاده ظهر امروز در نخستین نشست کمیته سیما و منظر شهری در سالن شهید انصاری استانداری گیلان اظهار کرد: برای هماهنگ کردن ساخت‌وسازها در روستاها با ارکان زیباسازی نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم.

    وی بابیان اینکه مسکن در روستاها مقاوم‌سازی شده اما متأسفانه نمای شهری پیداکرده‌اند، افزود: یک روستایی بیشترین توجه اش این است که ابتدا منزلی داشته باشد و زیباسازی منازل برای آن‌ها در اولویت بعدی است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان به لزوم فرهنگ‌سازی در زیباسازی مسکن روستایی تاکید کرد و گفت: باید سیاست‌های تشویقی فراهم کرد تا روستاییان خودشان مجاب شوند تا مسکن‌های خود را به سبک و سیاق اصولی و فرهنگ متناسب با اقلیم خود بسازند.

    اکبرزاده همچنین به خدمات ارائه‌شده بنیاد در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: بنیاد مسکن مصالح موردنیاز ازجمله برای جداره سازی و کف سازی در اختیار روستائیان قرار داده و سعی شده تا سبک و سیاق ساختمان‌سازی در روستاها بر اساس فرهنگ بوم گردی انجام شود.

    وی بابیان اینکه مغازه‌داران در شهرها برای جذب مشتری هم که شده نمای زیبا می‌سازند اما در روستا این مسئله کاملاً متفاوت است، خاطرنشان کرد: در برخی از روستاهای استان ازجمله روستای انبوه زیباسازی روستایی انجام‌شده اما پیش روی زیباسازی در روستاها باید با فرهنگ‌سازی سرعت پیدا کند/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27838

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *